شریفات: از فوتبال سر در نمی‌آورند و می‌گویند شاهین سقوط می‌کند

شریفات: از فوتبال سر در نمی‌آورند و می‌گویند شاهین سقوط می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی-مهاجم شاهین بوشهر می‌گوید آن‌هایی که می‌گویند شاهین سقوط می‌کند از فوتبال چیزی بلد نیستند و ایده اشتباهی داده‌اند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایسنا، اسماعیل شریفات در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: این بیماری کرونا فعلا نابود شدنی نیست و فقط باید رعایت کرد. تا کی این‌گونه باید ادامه داد و در قرنطینه خانگی ماند؟ من چند وقتی است تمرینات خودم را شروع کرده‌ام و آماده ام تا در یک بازی کامل شرکت کنم چرا که روزانه وقت زیادی می‌گذارم و در مکان‌های خصوصی تمرین می‌کنم تا شرایط بدنی‌ام حفظ شود. بعضی وقت‌ها هم به همراه عبدالله زاده، افشین، بختیار رحمانی، اهل شاخه، حمودی و چند بازیکن دیگر با رعایت فاصله گذاری تمرین می‌کنیم. اختصاصی هم تمرین می‌کنیم و در این شرایط به نظر من برای کسی که بدن خودش را حفظ کرده است، سه هفته هم برای بدنسازی زیاد است.

او ادامه: یک فوتبالیست حرفه‌ای در تعطیلات بین دو فصل استراحت مطلق می‌کند و دو ماه کاملاً دور از فوتبال است که وضعیت بدنی‌اش کاملاً به صفر می‌رسد اما برای ما که همیشه در حال تمرین هستیم این ماجرا متفاوت است و فکر نمی‌کنم نسبت به تعطیلات پایان لیگ، نیاز باشد وقت زیادی برای بدنسازی و آماده شدن بدن بازیکنان گذاشت. اکنون اکثریت بازیکنان به طور اختصاصی تمرین می‌کنند و تاحدودی آماده هستند. باز هم با این شرایط می‌گویم سه هفته برای بدنسازی کافی است و به نظرم می‌توانند زود تر بازی‌ها را شروع کنند تا فصل بعد هم در زمان خودش برسد.

مهاجم شاهین بوشهر درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو لیگ و سقوط دو تیم پایین جدول گفت: هر کسی چنین ایده‌ای داده است از فوتبال سر در نمی‌آورد چرا که حتی تیم‌های میانه جدول مثل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم امید دارند تا سهمیه آسیایی بگیرند. تیم ما بیشترین امتیازات در نیم فصل دوم را گرفت و در پنج بازی خود خیلی خوب کار کرد. حتی دیداری که مقابل پدید مساوی کردیم را هم می‌توانستیم پیروز شویم و شرایط‌مان واقعا خوب بود. در این شرایط هر تیمی مقابل ما بازی کند کار سختی پیش رو دارد و مطمئن باشید ما و گل گهر گزینه سقوط نیستیم و حق خودمان نمی‌دانیم.

او در خصوص کار کردن با میشو کریستوویچ عنوان کرد: من با اکثریت مربیان کروات کار کردم و همه آن‌ها بهترین مربیانی بودند که در ایران کار کردند. حتی اسکوچیچ که با اون به مشکل خوردم که فنی نبود و خودم هم مقصر بودم، از نظر فنی خیلی خوب بود. آقای میشو هم خیلی مربی خوبی است و تمریناتش حرفه‌ای است و به همین دلیل هم امسال بدنم آماده است و شرایطم خوب است. مدیریتش خیلی خوب است و حتی کسی نمی‌تواند یک دقیقه دیر تر به تمرین بیاید و می‌توانید عملکرد شاهین را در دو نیم فصل مشاهده کنید. میشو یکی از مربیان خوب شاغل در لیگ برتر است.

7655