مصدومیت دو ماهه برای مهاجم صربستانی رئال مادرید

مصدومیت دو ماهه برای مهاجم صربستانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی  مصدومیت لوکا یوویچ مهاجم صربستانی و 22 ساله اولین خبر بدی است که رئال مادرید در دوران پایان قرنطینه و بازگشت به تمرینات دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوکا یوویچ مهاجم صرب که روز چهارشنبه برای تست کرونا به والدبباس رفته بود، امروز صبح نیز به زمین تمرین رئال مادرید رفت تا زیر نظر پزشکان رئال مادرید مورد معاینه قرار بگیرد که مشخص شد از ناحیه استخوان پای راست خود دچار شکستگی شده و به همین خاطر حداقل دو ماه از میادین دور خواهد بود.

کادر پزشکی رئال مادرید در بیانیه ای مصدومیت یوویچ را تایید کرده است. بدین ترتیب این بازیکن در روزهای آینده در خانه اش به ریکاوری خواهد پرداخت چرا که بر اساس پروتکل های قرنطینه استفاده از سالن فیزیوتراپی محدود شده است. 

یوویچ می داند که مصدومیتش جدی است اما امیدوار است که در صورت ازسرگیری مسابقات بتواند در اواخر تیرماه دوباره به میادین برگردد. در حقیقت با توجه به شیوع کرونا به نظر می رسد که مسابقات لالیگا در این فصل تا مردادماه ادامه داشته باشند و بعد از ان نیز رئال مادرید باید آماده تقابل با منچسترسیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شود.

به هر صورت یوویچ با این مصدومیت فرصت اثبات خودش به هواداران رئال مادرید را از دست داد و در غیاب وی ماریانو دیاز که در ال کلاسیکو گلزنی کرد می تواند نقش مهمتری در رئال مادرید داشته باشد.