تصمیم ماریانو برای ادامه حضور در رئال مادرید

تصمیم ماریانو برای ادامه حضور در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - ماریانو دیاز علیرغم پیشنهاد اینتراخت فرانکفورت مبنی بر انتقال به این تیم به عنوان بخشی از قرارداد یوویچ، تصمیم دارد به حضور خود در رئال مادرید ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، بسیاری از منابع خبری باور دارند که لوکا یوویچ که این فصل در 44 بازی 26 گل برای اینتراخت به ثمر رسانده به زودی به رئال مادرید خواهد پیوست. این باشگاه آلمانی به عنوان بخشی از قرارداد انتقال این بازیکن به مادرید، خواهان حضور ماریانو دیاز در این تیم است. دیاز که در این فصل تنها در 13 بازی لالیگا به میدان رفته در پیروزی 3 - 2 مادریدی ها برابر ویارئال دو گل به ثمر رساند. این بازیکن 25 ساله در پاسخ به سوالی درباره آینده خود گفت: " گوی بلورین ندارم که پیشگویی کنم اما می خواهم در رئال مادرید بمانم. بسیار خوشحال هستم و می خواهم ببینم شرایط در آینده چطور پیش خواهد رفت. برای کسب این پیروزی در خانه و با گلزنی من خوشحالم. ما و هواداران از این بازی لذت بردیم. آنها گلزنی کردند اما نیز عملکرد خوبی داشتیم و توپ در اختیار ما بود. از این پیروزی خوشحال هستیم و هواداران خیلی خوب با ما برخورد کردند. " 

رئال مادرید باید روز یکشنبه هفته آینده به مصاف رئال سوسیه داد برود و پس از آن در آخرین بازی از رقابت های این فصل لالیگا در خانه میزبان رئال بتیس خواهد بود. 

1070