ماجرای حاشیه‌های قرارداد استقلال با اسپانسر جدید

ماجرای حاشیه‌های قرارداد استقلال با اسپانسر جدید

پایگاه خبری فوتبالی- عقد قرارداد با اسپانسر جدید ممکن است باشگاه استقلال را با مشکلاتی مواجه کند.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که استقلال با شرکت فولاد مبین قرارداد همکاری امضا کرده و گویا 4 میلیارد تومان از اسپانسر جدیدش دریافت کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که آبی‌های پایتخت دو قرارداد فسخ نشده با ایرانسل و آریابرتر دارند که تعیین تکلیف نشدن آنها و امضای قرارداد با شرکت جدید در قانون تجارت تخلف حساب می‌شود و می‌تواند برای استقلال دردسر جدیدی درست کند.

روزنامه گل تیتر یک شماره امروزش را به همین ماجرا اختصاص داده و نوشته: طبق شنیده‌های ما مجموعه فولاد مبین مدعی است که در صورت روشن نشدن تکلیف از طریق قانون کارش را دنبال می‌کند و براساس همین شنیده‌ها آریابرتر مدعی است که استقلال 20 میلیارد باید به آنها خسارت بابت این تخلف را پرداخت کند. بدون شک این عدد، عدد کوچکی نیست که به خاطر 4 میلیارد دریافتی قرار است استقلال تاوان آن را بدهد.

نکته مهم در این ماجرا، مخالفت کامران منزوی با امضای قرارداد با اسپانسر جدید بوده است. او در رابطه این موضوع به خبرورزشی گفته:" استقلال در شش سال گذشته با تمام حامیان مالی اش به مشکل خورده و کار ما به دادگاه کشیده است. مردترین آن‌ها آقای سبک‌دست است که طلبکار است ولی کاری نمی‌کند. برهان‌مبین، امین‌سیما و ایده‌پرور از جمله شرکت‌های دیگری هستند که با ما جنگ حقوقی دارند و کارمان به دادگاه کشیده است. در قرارداد استقلال و آریا برتر هم من نمی‌توانم اظهار نظر کنم. آن شرکت فعالیتی نداشته. از طرفی به استقلال پول قرض داده. درآمدزایی هم نکرده. می‌گویند باشگاه با ما همکاری نداشته. باشگاه هم می‌گوید شما قوانین را رعایت نکردید. من فکر می‌کنم کار به حکمیت بکشد و نمی‌شود در رسانه درباره اش بحث کرد ولی یک نکته مهم است. من گفتم باید قرارداد قبلی با آریا برتر فسخ شود و ما قرارداد جدید را امضا کنیم و با دوستی همه چیز تمام شود تا پرونده‌ای روی پرونده‌های حقوقی و قضایی ما نیاید."

1984