جشن تولد دنی آلوز با کیک و لباس با طرح میمون

جشن تولد دنی آلوز با کیک و لباس با طرح میمون

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز بازیکن اسبق بارسلونا و پاریسن ژرمن روز چهارشنبه 37 ساله شد که تصاویری از خودش در روز تولدش منتشر کرد. بازیکن برزیلی با وجود آن که در قرنطینه در خانه اش در برزیل به سر می برد اما حس شوخ طبعی خود را از دست نداده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در روز تولدش تصمیم گرفته است که افراد نژادپرستی که او را با میمون مقایسه می کنند را به سخره بگیرد و هم لباسی به شکل میمون به تن کرده است و هم کیک تولدش به شکل این حیوان است.

دنی آلوز که در تیم های مختلفی در اروپا موفقیت ها و جامهای بزرگی را کسب کرده است این روزها دوران قرنطینه را در کنار نامزدش خوانا سانز سپری می کند.خوانا در اینستاگرام برای تولد دنی نوشته است:" امیدوارم که با انتشار این تصویر از روزی که هر دوی ما تنها هستیم، شما را خوشحال کرده باشیم. شاید در زمانی دیگر بتوانیم همه دوستانمان را کنار خود در خانه داشته باشیم اما سعی کردیم که در کنار هم شاد باشیم. البته امروز سعی کردیم که در بالکن خانه مان یک کنسرت زنده برای همسایه ها داشته باشیم!"

لوگوی تیم بازیهای کامپیوتری دنی آلوز که  Good Crazy است هم به شکل میمون است تا به نظر برسد که ستاره برزیلی علاقه ویژه ای به این حیوان دارد. دنی در روز تولد 37 سالگی خود نوشته است:" امروز فردی متولد شد که رویایش این بود که همه را خوشحال ببیند."