پیشنهاد 20 میلیونی میلان برای خرید بازیکن اسبق منچستریونایتد‌

پیشنهاد 20 میلیونی میلان برای خرید بازیکن اسبق منچستریونایتد‌

پایگاه خبری فوتبالی - سایت ایتالیایی توتومرکاتو وب گزارش داده است که میلان در تلاش است تا با مبلغ 20 میلیون یورو ممفیس دپای هافبک کناری تیم لیون را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که اینتر 20 میلیون یورو به علاوه درصدی در مورد حق انتقال وی در اینده را به مارسی پیشنهاد بدهد. ملی پوش 26 ساله هلندی در حال حاضر از مصدومیت طولانی مدت خود ریکاوری می کند اما برای فصل آینده به آمادگی کامل خواهد رسید.

قرارداد دپای با لیون تا سال 2021 به اتمام می رسد و در حالی که مذاکرات برای تمدید زیاد خوب پیش نمی رود، نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه باعث شده است تا باشگاهش شانس صعود به اروپا را نداشته باشد.

تا همین چند وقت پیش قیمت دپای به 50 میلیون یورو رسیده بود اما بحران کرونا باعث شده تا مبلغ وی به شکل قابل توجهی کاهش یابد. دپای در آکادمی آیندهوون رشد کرده که در سال 2015 به منچستریونایتد ملحق شد و در ژانویه 2017 به لیون پیوست. دپای پیش از مصدویمتش فصل فوق العاده ای داشت که در 18 بازی  14 گل به ثمر رساند و آمار خوبی از خود ارائه داد. او در پنج بازی فصل در لیگ قهرمانان اروپا نیز پنج گل به ثمر رسانده است.