کورتوا: بارسلونا قهرمان اعلام شود؟ منصفانه نیست!

کورتوا: بارسلونا قهرمان اعلام شود؟ منصفانه نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان رئال مادرید گفته اگر بارسلونا به عنوان قهرمان اعلام شود انصاف رعایت نشده است.
به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا نظر خود درباره ادامه لیگ و یا اعلام ناتمام ماندن آن را اعلام کرد. او علاقه دارد لیگ ادامه پیدا کند و منصفانه نیست اگر بارسلونا به عنوان قهرمان لیگ اعلام شود.
کورتوا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی بلژیکی گفته: ما تنها ۲ امتیاز کمتر از بارسلونا داریم و اگر فصل ناتمام بماند و بارسا قهرمان شود منصفانه نیست. ما در نیوکمپ مساوی کردیم و در سانتیاگو برنابئو برنده شدیم و تیم بهتری بودیم.
در حال حاضر فرانسه و بلژیک با معرفی تیم قهرمان و هلند با عدم اعلام تیم قهرمان، لیگ خود را مختومه اعلام کرد‌ه‌اند. برخی هم اعتقاد دارند لیورپول باید قهرمان لیگ برتر انگلیس اعلام شود. کورتوا در این رابطه گفت: درباره تیم لیورپول اما مسئله متفاوت است زیرا حتی به خاطر ندارم دقیقا چند امتیاز با تیم دوم اختلاف دارند. من دوست دارم فصل ادامه یابد.
دروازه‌بان بلژیکی تیم رئال درباره  شرایط ادامه لیگ و احتمال آغاز تمرینات رئال از روز دوشنبه گفت: باید ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم که توصیه های پزشکی و بهداشتی قبل از آغاز بازی‌ها رعایت شده باشد. چه اتفاقی می‌افتد اگر یک بازیکن از تیم دیگر مبتلا شود؟ فکر می‌کنم مسائل زیادی را باید در نظر گرفت اما دوست دارم فصل ادامه یابد.

1101