ادعای خبرنگار عربستانی: احتمال لغو لیگ حرفه‌ای عربستان وجود دارد

ادعای خبرنگار عربستانی: احتمال لغو لیگ حرفه‌ای عربستان وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های مطرح فوتبال عربستان درخواست تعطیلی کامل رقابت‌های لیگ را ازفدراسیون این کشور درخواست کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در حالی که عنوان می‌شد فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان از روز بیست و پنجم مردادماه دوباره از سر گرفته می‌شود، اما حالا خبر رسیده احتمالا این رقابت‌ها به طور کامل تعطیل شود و باشگاه‌های این کشور نیز مخالفتی با آن ندارند.

 

نواف الآسیوی، خبرنگار مطرح سعودی در خبری فوری در حساب توئیتری خود نوشته است: «باشگاه های بزرگ عربستان بخاطر خسارت‌های مادی زیادی که نصیب‌شان می‌شود، از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست تعطیلی بازی‌ها را داشتند و توقع می رود دستور لغو لیگ عربستان خیلی زود صادر شود.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که هشت هفته به پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ حرفه‌ای عربستان باقی مانده و الهلال با ۵۱ امتیاز و ۶ امتیاز بیشتر نسبت به النصر رده دومی، در صدر جدول قرار دارد و با توجه به شرایط خوبی که داشته، احتمال قهرمانی دوباره‌اش می‌رود.

 

از سوی دیگر تیم النصر نیزبا ۶ امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده سومی الوحده، جایگاه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را در اختیار دارد و بخاطر این اختلاف امتیازی تیم‌ها، باشگاه‌های بزرگ این کشور درخواست لغو بازی‌ها را برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر داشته‌اند.

7413