با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال؛ لیگ عربستان کماکان در هاله‌ای از ابهام

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال؛ لیگ عربستان کماکان در هاله‌ای از ابهام

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در کشورهای منطقه، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تاریخ از سرگیری رقابت های لیگ را مبهم دانست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یاسر المیشال، رئیس فداسیون فوتبال عربستان اعلام کرد هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز دوباره بازی های لیگ عربستان تعیین نکرده اند. 

 او در این باره گفت: درباره شروع دوباره بازی های لیگ سوالات زیادی پرسپده می شود و اسپانسرها به دنبال این هستند تا بازی ها از سر گرفته شود اما ما نمی خواهیم اتفاقات و حوادث را پیش بینی کنیم و از وقتی بازی ها به حالت تعلیق درآمده است قطعا تا شرایط فراهم نشود نمی توانیم بازی ها را برگزار کنیم. به هرحال سلامتی همه بازیکنان و ورزشکاران برای ما در وهله اول قرار دارد. 

 رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این باره ادامه داد: ما پس از تعطیل کردن بازی ها تاریخی را مشخص کرده بودیم تا اگر شرایط اجازه دهد بازی ها را برگزار کنیم. تاریخی که ما برای رفع تعلیق ها در نظر گرفته بودیم ماه آگوست (مرداد ماه) بود و در صورتی که شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم بازی ها را برگزار کنیم بازی های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی را نیز در نظر می گیریم تا بتوانیم تقویمی برای ادامه بازی های لیگ تعریف کنیم که خللی به آن وارد نشود. 

یاسر المیشال درباره احتمال اضافه کردن بازیکنان خارجی تیم های مختلف گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عربستان در آخرین جلسه ای که برگزار کرد نظر نهایی خود را برای اضافه و یا کم کردن تعداد بازیکن های خارجی هر تیم عنوان کرده است و تا این لحظه قراری برای تغییر تعداد بازیکنان خارجی هر تیم گذاشته نشده است.

لیگ حرفه ای عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا به مانند بسیاری از لیگ های دیگر دنیا از اواسط اسفند ماه به حالت تعلیق درآمد و کله رقابت های ورزشی در این کشور به حالت تعلیق درآمده است.  الهلالی ها در حال حاضر با 51 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قرار دارند.

7413