دو برداشت از جلسه سعادتمند و فرهاد مجیدی

دو برداشت از  جلسه سعادتمند و فرهاد مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- از اولین ملاقات فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند برداشتهای متفاوتی صورت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی بالاخره طلسم! ندیدن مدیرعامل جدید استقلال را شکست و دیروز در باشگاه استقلال با او دیدار کرد. دیداری که در موردش هم نگاه بدبینانه وجود دارد هم نگاه خوش بینانه.

نگاه خوش بینانه مربوط به روزنامه ایران‌ورزشی است که در گزارشی با تیتر " اسم رمز: اتحاد و همدلی" جلسه دیروز سرمربی و مدیرعامل استقلال را راهکاری برای تلطیف فضای مکدر میان بازیکنان و مدیران باشگاه دانسته و حتی منجر به تحمل بیشتر بازیکنان نسبت به بدقولی‌های مکرر باشگاه استقلال خواهد شد.

به نوشته این روزنامه،این گفت‌وگوی دوستانه که عکس‌هایش حالا در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شود اگر با نیت حقیقی از بین بردن اختلاف‌نظرها برگزار شده باشد، بسیاری از موانع را از سد راه باشگاه استقلال بر خواهد داشت و آرامش فکری لازم را بر پیکره تیم حاکم خواهد کرد.

روایت روزنامه گل از جلسه دیروز، کاملا متفاوت از چیزی است که روزنامه دولت نوشته. از دید روزنامه گل، در طول یک ماه گذشته مجیدی انواع بی‌اعتنایی‌ها را در حق مدیرعامل باشگاه کرده بود؛ از مورد حمایت قرار دادن فرشید اسماعیلی پس از آن مصاحبه جنجالی تا پشتیبانی از مدیر رسانه‌ای مخلوع. حالا هواداران استقلال حق دارند بدانند چه چیزی نسبت به قبل تغییر کرده که مجیدی دست از ناسازگاری برداشته و حاضر شده خودش را در یک قاب مشترک با سعادتمند جا بدهد؟ غیر از واریز پول به حساب مجیدی، آیا متغیر دیگری هم در این معادله وجود داشته است؟

1984