زننده آخرین گل فینال لیگ قهرمانان اروپا: دوست دارم در لیورپول بمانم

زننده آخرین گل فینال لیگ قهرمانان اروپا: دوست دارم در لیورپول بمانم

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم تیم لیورپول که آخرین گل به ثمر رسیده در لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده درباره آینده فوتبالش در این تیم و گلش در لیگ قهرمانان به صحبت پرداخت.
به گزارش فوتبالی، دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی جوان لیورپول به رسانه HLN درباره شرایط فعلی‌اش گفت: نسبت به گذشته بازیکن بهتری هستم. کلوپ این فرصت را به من داده که پیشرفت کنم.
اوریگی که در حال حاضر پس از فرمینیو، دومین گزینه کلوپ برای حضور در ترکیب اصلی به شمار می‌رود دوست دارد در لیورپول بماند. او درباره آینده‌اش در لیورپول گفت: همیشه سعی می‌کنم کاری که دوست دارم را انجام دهم. درباره آینده‌ام با باشگاه صحبت‌هایی کرده‌ام و به نتایج خوبی رسیده‌ایم. تنها هدفم این است که بهتر و بهتر شوم. دوست دارم عضوی از پروژه این تیم باشم. نمی‌دانم تا چه زمانی در لیورپول خواهم بود اما در حال حاضر شرایطم خوب است و به همین خاطر متاسفم که فصل متوقف شده!
اوریکی که توانست برای لک‌لک‌ها در فینال لیگ قهرمانان گلزنی کند درباره گل گفت: یکی از لحظات به یاد ماندنی دوران فوتبالم در لیورپول، گلم در فینال لیگ قهرمانان بود. واقعا حس خیلی خوبی داشت. چهره هواداران را می‌دیدم که خوشحال بودند و حس کردم که کاملا با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌ام. واقعا توصیف حسی که آن لحظه داشتم سخت است.

1101