ضرر 2.7 میلیاردی استقلال بابت انتشار اسناد؟

ضرر 2.7 میلیاردی استقلال بابت انتشار اسناد؟

پایگاه خبری فوتبالی- انتشار اسناد قرارداد همکاری استقلال با دو اسپانسر به ضرر این تیم تمام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که خبرگزاری فارس قرارداد همکاری باشگاه استقلال با عبدالرضا موسوی را منتشر کرد. مهمترین نکته این قرارداد جریمه روزانه 50 میلیون تومانی استقلال در صورت دیرکرد در بازپرداخت کمک 7 میلیاردی موسوی بود.

از طرف دیگر کانال تلگرام باشگاه استقلال هم هشتم اردیبهشت در بیانیه‌ای به یک قرارداد دیگر اشاره کرد که بر اساس آن، استقلال در صورت دیرکرد در پرداخت کمک قرض الحسنه، باید روزی 40 میلیون تومان به طرف قراردادش پرداخت کند. اتفاقی که باعث شده باشگاه استقلال ماهی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان، فقط برای جریمه این کمک‌ها کنار بگذارد.

آنطور که روزنامه فرهیختگان نوشته، انتشار این اسناد باعث انتقاد اعضای هیات مدیره استقلال از احمد سعادتمند شده است. برخی از اعضای هیات‌مدیره در این جلسه این‌طور عنوان کردند که اگر این اسناد رسانه‌ای نمی‌شد و به‌نوعی شأن آنها حفظ می‌شد، آنها می‌توانستند با مذاکرات مجدد و خریدن زمان نسبت به این بدهی‌ها تخفیف گرفته و یا جریمه مربوطه را به‌طور کل کنسل کنند، اما با رسانه‌ای کردن قراردادها این موضوع عصبانیت طرف‌های مقابل با استقلال را در پی داشته و آنها با این وضعیت بعید است دیگر زمان یا تخفیف به استقلال بدهند. 

به نوشته این روزنامه، شنیده می‌شود این اسپانسرها قصد بخشش جریمه دیرکرد را داشتند که حالا با اقدام ناشیانه صورت‌گرفته که ممکن است ماهی ۲ میلیارد و 700 میلیون تومان برای استقلال آب‌بخورد، باید منتظر عواقب آن ماند.

1984