تصاویر عجیب از رختکن هرتابرلین؛ کسی کرونا را جدی نمی‌گیرد!

تصاویر عجیب از رختکن هرتابرلین؛ کسی کرونا را جدی نمی‌گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - بوندسلیگا منتظر تصمیم نهایی آنگلا مرکل و دولت آلمان برای شروع دوباره فصل است اما ویدیویی که سالومون کالو، مهاجم هرتابرلین از رختکن هرتابرلین منتشر کرده شاید ادامه لیگ آلمان را کلا به حالت تعولیق در بیاورد.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات آلمان و رسانه های این کشور از دیدن رختکن هرتابرلین به شدت عصبانی هستند چرا که به نظر می رسد که هیچ کس در این تصاویر پروتکل های مشخص شده برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت نمی کند.

کالو لایو اینستاگرامی را از رختکن هرتابرلین برای هواداران منتشر می کند. در این تصاویر مهاجم ساحل عاجی و هم تیمی اش ایبیسویچ از کاهش دستمزدها انتقاد می کند. مهاجم بوسنیایی از این که بیش از توافق قبلی از دستمزدش کم شده انتقاد می کند و می گوید:" چرا به ما دروغ می گویند؟ ای کاش که یک اشتباه غیرعمدی بوده باشد. اگر قرار باشد که از دستمزد هر بازیکن به اندازه من کم شده باشد، پول زیادی از ما کم شده است.  بهتر است که بیش از این نخواهند سر ما را ببرند هر چند که به نظر می رسد کاغذ لعنتی را امضا کرده باشیم و چاره دیگری پیش روی ما نباشد."

مشخص نیست که سایر اعضای رختکن هرتابرلین از انتشار تصاویرشان مطلع هستند یا نه اما هیچ کدام از آنها پروتکل ها و قوانین بهداشتی تعیین شده توسط فدراسیون را رعایت نمی کنند. کالو به محض ورود به رختکن به ایبیسویچ دست می دهد، حرکتی که به شدت توسط لیگ آلمان ممنوع شده است. از سویی خبر از رعایت فاصله یک و نیم متری میان بازیکنان نیست. 

کالو کمی بعد رختکن را ترک می کند و به اتاق دیوید دی مل، فیزیوتراپ هرتا می رود که در حال گرفتن تست کرونا از جوردن توروناریگا یکی از بازیکنان تیم است. دی مل از کالو می خواهد که تلفن همراهش را خاموش کند و خطاب به وی می گوید:" لطفا ویدیو را پاک کن!" کالو اما می خندد و جواب می دهد:" فقط می خواهم شوخی کنم، همه چیز خوب است."" و دی مل در جوابش می گوید:" فقط دو نفر حق دارند در این اتاق باشند."

هرتابرلین در بیانیه ای اعلام کرد که کالو به خاطر این رفتارش تا اطلاع ثانوی محروم است. فوتبالدوستان آلمانی غالبا در توییتر پس از دیدن این ویدیو خواستار لغو بوندسلیگا شده اند و البته لیگ آلمان هم این اتفاق را غیرقابل پذیرش می داند.