بیات: چک برگشتی در شأن باشگاه استقلال نیست/ اسپانسر استقلال به من چک داد

بیات: چک برگشتی در شأن باشگاه استقلال نیست/ اسپانسر استقلال به من چک داد

پایگاه خبری فوتبالی- کیومرث بیات می‌گوید ۲ ماه است که چک حق انتقال محمد بلبلی به سپیدرود رشت برگشت خورده و هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایسنا، اخیرا تصویر یک چک برگشتی از طرف باشگاه استقلال به کیومرث بیات مبنی بر حق انتقال محمد بلبلی به استقلال، در فضای مجازی منتشر شده است.

در این رابطه، کیومرث بیات، مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این مساله اظهار کرد:‌ ما در زمان معاونت آقای خطیر جلسه‌ای برگزار کرده بودیم و ایشان گفتند که چک شما در موعد مقرر پرداخت خواهد شد اما چک من حدود ۲ ماه است که برگشت خورده و واقعا چنین اتفاقی از سوی باشگاه استقلال با این قدمت زشت است.

او ادامه داد: باشگاه استقلال چون نمی‌توانست از طرف خودش چک مدت‌دار بدهد، اسپانسرش، یعنی شرکت پسته‌کاران را مامور کرد تا این چک را برای ما بنویسد اما هنوز این چک پاس نشده است. من این مساله را تحویل وکیلم داده‌ام و او قرار است که پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.

بیات در پایان گفت: به نظر من باید لباس لیگ برتر را از بعضی تیم‌ها درآورد. ما فقط شکل لیگ برتر را داریم و با این وضع در حد لیگ دسته دو هم نیستیم.

7655