حضور سعید رمضانی در باشگاه استقلال

حضور سعید رمضانی در باشگاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سعید رمضانی، سرپرست تیم و سرپرست معاونت ورزشی استقلال امروز با سعادتمند دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش سعید رمضانی که به صورت همزمان سرپرستی تیم استقلال و سرپرست معاونت ورزشی باشگاه را عهده دار است، با حضور در ساختمان باشگاه استقلال با احمد سعادتمند دیدار کرد. 

رمضانی پس از پایان جلسه و خروج از باشگاه پاسخگوی خبرنگاران نبود اما به نظر می رسد که حضور سعید رمضانی در باشگاه بی ارتباط به ماجرای فرهاد مجیدی و دیدار حضوری اش با احمد سعادتمند نباشد. با توجه به اینکه از زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با او دیداری نداشته به نظر می رسد سعید رمضانی در حال پیگیری برای برگزاری جلسه مابین مدیرعامل و سرمربی استقلال است تا به حرف و حدیث ها پایان دهد. ضمن اینکه در جلسه امروز درباره حق و حقوق بازیکنان و میزان دریافتی های آنان از سمت باشگاه که گویا برای برخی از بازیکنان کمتر از نفرات دیگر واریز شده، بحث و بررسی صورت گرفت تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

به نظر می رسد مسئولیت توامان سرپرستی و سرپرست معاونت ورزشی، کار را برای سعید رمضانی سخت تر از قبل کند و احتمال دارد با توجه به تداخل امور و مسئولیت های این دو پست، به زودی شاهد تغییر در سمت سرپرست استقلال باشیم تا رمضانی بتواند با تمرکز بیشتری، امور مربوط به معاونت را پیش ببرد.

۶۶۲۱