موسوی: استقلالی‌ها چک و سفته نداشتند، خودشان پیشنهاد جریمه دیرکرد دادند

موسوی: استقلالی‌ها چک و سفته نداشتند، خودشان پیشنهاد جریمه دیرکرد دادند

پایگاه خبری فوتبالی- عضو سابق هیات مدیره استقلال به جزئیات جدیدی درباره کمکش به این تیم اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، عبدالرضا موسوی که اینروزها به خاطر افشای قرارداد کمکش به باشگاه استقلال و بندهای موجود در آن، یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود، در مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان اعلام کرده قرار دادن بند پرداخت جریمه روزانه، پیشنهاد استقلالی‌ها بوده است.

او گفته:" برای تضمین از باشگاه درخواست چک یا سفته کردم که آنها اعلام کردند نه چک دارند و نه سفته و به ‌پیشنهاد خودشان این‌طور اعلام کردند که ما یک قرارداد دیگر هم با یک شرکت دیگر بسته‌ایم که طی آن برای دیرکرد، جریمه‌ای را به‌ازای هر روز تعیین کرده‌ایم تا درخصوص مبلغ واریزی شما نیز همین کار را انجام دهیم. من هم پذیرفتم."

موسوی به این نکته هم اشاره کرده که به خاطر دوستی با وزیر ورزش هوای مدیران استقلال را در زمینه نحوه پس گرفتن پولش داشته است:" دوستان به ‌جای دو هفته از من درخواست کردند برای بازپرداخت سه هفته تعیین شود تا جریمه‌ای تعلق نگیرد که بلافاصله اعلام کردم نه دوهفته و نه سه‌ هفته، بلکه دوماه دیگر این پول را پس بدهید و این دوماه هم به‌صورت قرض‌الحسنه این پول، در اختیارتان باشد چون وزیر از من درخواست کرده و به احترام صحبت وزیر و عشق به استقلال، دو ماه دیگر این پول را پس بدهید. وزیر نیز تحت فشار بود و به ‌نوعی نیز می‌خواستم با این اقدام به دوست قدیمی‌ام کمک کنم."

1984