شروع مجدد تمرینات استقلال پس از مجوز سازمان لیگ

شروع مجدد تمرینات استقلال  پس از مجوز سازمان لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال، ممکن است تمرینات این تیم پس از مجوز سازمان لیگ و تا چند روز دیگر از سر گرفته شود.

به گزارش فوتبالی، شیوع ویروس کرونا و ادامه دار شدن این ماجرا هنوز وقایع فوتبالی را تحت تاثیر قرار داده و تمرینات تیم های ایرانی انجام نمی شود.

 البته که در این مدت اخباری مبنی بر برگزاری تمرین برخی از تیم ها به صورت پنهانی به گوش رسید اما ظاهرا به آنها تذکر داده شده که دیگر تمرین نکنند. 

هنوز مجوز برگزاری تمرین ها صادر نشده است و تیم ها منتظر هستند که مجوز تمرین کردن تیم ها صادر شود. مساله ای که مستلزم دستور و مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.

 روز گذشته خبری مبنی بر بازگشایی مجموعه ورزشی انقلاب منتشر شد که پیرو آن، خبرنگار فوتبالی صحبت کوتاهی که با یکی از مدیران باشگاه استقلال داشت و درباره شروع مجدد تمرین استقلال پرسید و مدیر مذکور در پاسخ عنوان کرد اگر سازمان لیگ مجوز بدهد چند روز دیگر تمرینات استقلال شروع خواهد شد.

پیش از این اخبار ضد و نقیضی درباره شروع مجدد تمرینات تیم های فوتبالی در دو تاریخ ۱۸ و ۲۰ اردیبهشت به گوش رسیده بود که باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه زمانی مجوز برگزاری تمرین ها صادر خواهد شد.

6621