اشتباه بزرگ ایکاردی که خون هواداران اینتر را به جوش آورد

اشتباه بزرگ ایکاردی که خون هواداران اینتر را به جوش آورد

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر به صورت قرضی به تیم پی اس جی رفته اما به نظر می رسد که هواداران تیم ایتالیایی را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی اخیرا برای پیام اینستاگرامی بویان کرکیچ بازیکن اسبق بارسلونا لایک زده است. بویان به تازگی تصویری از بازی بارسلونا و اینتر در سال 2010 منتشر کرده است اما نکته اصلی مربوط به شرح تصویر است. در حقیقت بویان کرکیچ با کنایه نوشته است که در آن بازی اگر داور ویدیویی وجود داشت، اینتر با هدایت مورینیو نمی توانست بارسلونا را حذف کند. در آن بازی بارسلونا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما با توجه به شکست سه بر یک در دور رفت از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا اینتر به فینال برسد و با غلبه بر بایرن جام را به دست بیاورد.

بازیکن سابق آکادمی بارسلونا در صفحه اینستاگرام خود عبارت سالگرد (AniVARsario) را به شکلی کنایه آمیز نوشته است تا به اشتباهات داور در آن بازی انتقاد کند و مدعی شود که اگر داور ویدیویی در آن بازی حضور داشت، بارسلونا می توانست به فینال لیگ قهرمانان 2010 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برسد. به همین خاطر هواداران بارسلونا از این که ایکاردی برای وی لایک زده عصبانی هستند.

البته نکته این جاست که ایکاردی قبلا خودش هم در اکادمی بارسلونا بوده است که در سال 2013 با سیزده میلیون یورو به اینتر پیوست.