نوستالژی/ تكرار نايب قهرمانى استقلال

نوستالژی/ تكرار نايب قهرمانى استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سال ٦٩ سال بسيار مهمى در تاريخ باشگاه استقلال است.

به گزارش فوتبالی، در اين سال تغييرات در رأس هيات مديره استقلال آغاز شد و براى اولين بار پاى سياسيون به اين تيم بازشد و طى حكمى از سوى دكترغفوري فرد رييس سازمان تربيت بدنى وقت، على آقامحمدى به عنوان رييس هيات مديره اين تيم انتخاب شد و او هم كاظم اوليايى را به عنوان مديرعامل استقلال انتخاب كرد، حضور دكتر ايروانى و ميرولد جمع همدانيهاى هيئت مديره را تكميل كرد . 

استقلال سال ٦٩ را با چند خريد مهم آغاز كرد، عباس سرخاب از نيروى زمينى، حميدبابازاده و مهدى فنونى زاده از دارايى، بازگشت شاهين بيانى و چنگيز از قطر و سرانجام بمب بزرگ نقل و انتقالات احمدرضاعابدزاده از تام اصفهان به استقلال بود.

همچنين در اين فصل آبيها مجيدنامجومطلق را به خاطر پيوستن به السدقطر و سعيدعزيزيان را هم به دليل رفتن به پرسپوليس و گروسى را به دليل انجام خدمت سربازى از دست دادند. گروسی فوتبالش را در پاس تهران، تیم نظامی آن زمان ادامه داد. جعفر مختاريفر هم كل سال ٦٩ را به دليل مصدوميت رباط صليبى بيرون نشست.

استقلال در اين فصل با ١٣ برد و ٤ تساوى و فقط به خاطر دو گل كمتر نسبت به پرسپوليس جام را ازدست داد تا حسرت آبيها براى قهرمانى تهران ٦ ساله شود.

4344