بالوتلی: یوونتوس من را می‌خواست، با قلبم میلان را انتخاب کردم

بالوتلی: یوونتوس من را می‌خواست، با قلبم میلان را انتخاب کردم

پایگاه خبری فوتبالی – بالوتلی اعلام کرده شانس پیوستن به یوونتوس را داشته اما با قلبش میلان را انتخاب کرده است.
به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی در گفت و گو با Er Faina گفته: آدریانو گالیانی من را در میلان می‌خواست. پس از حضور در منچسترسیتی قرار بود به یوونتوس بروم اما گالیانی من را در نیمه راه متوقف کرد و زمانی که متوجه شدم میلان من را می‌خواهد نظرم عوض شد. همان‌طور که می‌دانید من هوادار میلان هستم. پس، از قلبم پیروی کردم. در آن دوران میلان هفتم یا هشتم جدول بود و برای من یوونتوس انتخاب بهتری بود اما قلب من به میلان تعلق داشت. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم اینتر را هم دوست دارم. یوونتوس می‌توانست گزینه بهتری باشد اما با قلبم انتخاب کردم.
بالوتلی در ادامه درباره روابطش با مورینیو گفت: با هم کنار می‌آمدیم و تنها چند بحث کوچک پیش آمد که در آن احترام وجود داشت. تنها یکبار مسئله جدی شد و من دو بازی را از دست دادم. دلیل آن را هم به خاطر ندارم. یادم می‌آید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان او به اتوبوس تیم آمد و همه را در آغوش گرفت در حالی که گریه می‌کرد. همه گریه می‌کردند و من در انتهای اتوبوس خواب بودم!
بالوتلی احساسی‌ترین لحظه فوتبال خود را نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ و بازی ایتالیا مقابل آلمان می‌داند. او گفته: بیشتر اتفاقات برای من بعد از بازی رخ داد. مادرم را در آغوش گرفتم و او نمی توانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. پس از مدتی از او پرسیدم چیزی می‌خواهی بگویی یا فقط می‌خواهی گریه کنی؟ بزرگترین ناامیدی من فینال مقابل اسپانیا بود زیرا ما در ان بازی از تمام توانمان استفاده نکردیم. صحبت درباره ۲۰ سال آینده‌ام؟ نمی‌دانم. شاید مربی شوم اما نمی‌دانم وقتی یک جوان با پررویی مقابل من ایستاد چگونه برخورد کنم. پررویی من را دیوانه می‌کند. شاید تمایل داشتم باشم بیشتر با کودکان تمرین کنم تا با بازیکنان حرفه‌ای.
بالوتلی در ادامه گفت: من طرفداران زیادی در همه جا دارم. طرفداران منچسترسیتی من را خیلی دوست دارند اما پرشورترین‌ها در مارسی هستند. انگار ناپولی در آن استادیوم هستند. زمانی که به نیس رفتم پیشنهادات زیادی نداشتم و اصلا نمی‌دانستم آن‌جا کجاست. از لیورپول و میلان با مصدومیت‌های فراوان آمده بودم و اصلا شرایط خوبی نداشتم. از دو باشگاه لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم اما از لحاظ روانی به قدرت حالا نبودم و انگلیس را انتخاب نکردم. زندگی در فرانسه و نیس را انتخاب کردم و با بازیکنان و مردم خوبی ملاقات کردم. دو سال فوق‌العاده آن‌جا داشتم.

1101