اظهار نظر جالب ماریو بالوتلی درباره ژوزه مورینیو

اظهار نظر جالب ماریو بالوتلی درباره ژوزه مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی، ستاره سابق اینتر، درباره جانشینی ژوزه مورینیو توسط دنیله ده روسی در رم اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، ملی‌پوش سابق ایتالیا که زیر نظر مورینیو در سال های اولیه دوران حرفه‌ای خود در اینتر بازی می کرد، انتظار دارد ده روسی به عنوان مربی در رم موفق شود و مدعی شده که تغییر مدیریت همیشه "شوق" جدیدی را در رختکن به ارمغان می آورد. این مهاجم ایتالیایی در گفتگو با رسانه ترکیه‌ای گفت: "من معتقدم که تغییر مربی همیشه شور و نشاط را برای تیم به ارمغان می آورد، پس باید گفت که رم، با توجه به اشتیاق بازیکنان برای درخشش و خودنمایی برای مربی جدید، سه بازی آسان انجام داد. من فکر می کنم ده روسی می تواند به عنوان مربی خوب عمل کند." 

از زمانی که ده روسی جایگزین مورینیو شد، تغییرات مثبتی در یان کادر فنی و بازیکنان رخ داده است. از زمان ورود ستاره سابق رم و ایتالیا، این تیم سری آ در تمام سه بازی اخیر خود پیروز شده و به رده پنجم جدول سری آ صعود کرد. مورینیو در ماه ژانویه پس از باخت 3-1 مقابل میلان برکنار شد و با عملکرد نه چندان خوب خو در این باشگاه، موفق نشد رتبه ای بهتر از نهم را برای این تیم به دست بیاورد.

آ اس رم در دیدار بعدی خود روز شنبه به مصاف اینتر صدرنشین می رود که در دیدار قبلی خود موفق شد یوونتوس مدعی را شکست دهد. قطعا این دیدار برای رم و ده روسی بازی حساسی خواهد بود و شاید به جرات بتوان گفت که یک محک اساسی برای این مربی تازه وارد به حساب می آید و نتیجه ای که در این دیدار به دست می آید، برای دنیله و هواداران بسیار اهمیت خواهد داشت.

1369