سفر دلیخت و نامزدش به هلند با توجه به شرایط مبهم سری‌آ

سفر دلیخت و نامزدش به هلند با توجه به شرایط مبهم سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که خیلی از تیم های لیگ ایتالیا از این که نمی توانند بر خلاف اعلام قبلی تمریناتشان را از روز 15 اردیبهشت اغاز کنند ابراز دلخوری کرده اند، یوونتوس یکی دیگر از ستارگانش را از ماندن در ایتالیا معاف کرده است. ماتیس دلیخت مدافع میانی آژاکس روز گذشته به همراه نامزدش به هلند سفر کرد چرا که در حال حاضر هنوز تیم تورینی زمان مشخصی را برای بازیکنانش در مورد بازگشت به ایتالیا تعیین نکرده است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع در کل دوران قرنطینه در ایتالیا مانده بود اما با توجه به این که هنوز زمان شروع دوباره لیگ ایتالیا و بازگشت به تمرینات مبهم است، تصمیم گرفت به کشورش سفر کند. اخیرا آنه‌کی مولنار نامزد دلیخت تصاویری از خودش منتشر کرده است که در هلند حضور دارد. در حال حاضر 9 بازیکن یوونتوس دوران قرنطینه را در خارج از ایتالیا سپری می کنند. کریستیانو رونالدو، هیگواین، خدیرا، داگلاس کاستا، الکس ساندرو، دنیلو و شزنی بقیه بازیکنان یووه هستند که برای سپری کردن قرنطینه از ایتالیا خارج شده اند.

در حال حاضر مسئولان لیگ ایتالیا در تلاش هستند تا مسابقات را از اواسط خرداد از سربگیرند اما نظر نهایی به دولت بستگی خواهد داشت و باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.