رییس یوفا: در آخرالزمان نیستیم؛ ورزشگاه‌ها دوباره پر خواهند شد

رییس یوفا: در آخرالزمان نیستیم؛ ورزشگاه‌ها دوباره پر خواهند شد

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر چفرین رییس یوفا گفت که با وجود مشکلات زیادی که در فوتبال وجود دارد و مصائب این روزها به خاطر کرونا، خوشبین است که همه چیز با نیروی جمعی حل خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، رییس اسلوونیایی فدراسیون فوتبال اروپا در مراسم صد سالگی تاسیس فدراسیون فوتبال کشورش در تماس تصیری گفت:" ویروس کرونا اتفاق وحشتناکی است اما این آخرالزمان نیست. از بحران خارج خواهیم شد."

رییس یوفا در مورد بحران کرونا گفت :" این بیماری روی کل دنیا و کل بخش های جامعه ضربه بسیار سنگینی وارد خواهد کرد اما برای عبور از چنین بحران های مشکلی به فوتبال نیاز است چرا که فوتبال مثبت نگری و شادی را به مردم منتقل می کند. به هیچ وجه فکر نمی کنم که این بیماری بخواهد کار ورزش ما را بسازد. مطمئنم که هواداران دوباره با اشتیاق و هیجان استادیوم ها را پر خواهند کرد."

گفته می شود که مسابقات ملی ماه های شهریور تا آبان لغو خواهند شد. قرار بود که در این تاریخ ها لیگ ملت های اروپا برگزار شود. چفرین در این باره توضیحی نداد اما فدراسیون فوتبال اسلوونی اعلام کرد که بازی دوستانه این تیم و پرتغال که قرار بود در روز 31 می برای صدمین سالگرد تاسیس فدراسیون فوتبال این کشور برگزار شود، لغو شده است.