پیش بازی اسلوونی - انگلیس؛ محک واقعی برای تیم ساوت گیت

پیش بازی اسلوونی - انگلیس؛ محک واقعی برای تیم ساوت گیت

وبسایت رسمی برنامه نود - انگلیس در سومین بازی دور مقدماتی جام جهانی، به مصاف اسلوونی می رود.

به گزارش وبسایت نود، انگلستان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف اسلوونی می رود. این مسابقه در ورزشگاه Stadion Stožice با قضاوت آیتکین برگزار می شود.

انگلستان از دو بازی ابتدایی خود 6 امتیاز گرفته است، بازی مقابل مالت، اولین مسابقه ساوت گیت روی نیمکت سه شیرها بود که با پیروزی دوگله این تیم به پایان رسید، در آن سمت اسلوونی از دو بازی خود 4 امتیاز کسب کرده و هم امتیاز با اسکاتلند است.

در مسابقه مقابل مالت، برتراند به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و ساوت گیت نیز به عنوان جانشین، گیبز را به تیم ملی فراخواند.هیتون و جاگیلکا هم که پیش تر، به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی خط خوردند.

کاپیتان رونی در اولین مسابقه ساوت گیت به عنوان هافبک به میدان رفت، اما شرایط خیلی خوبی را تجربه نکرد، هواداران در برخی لحظات او را هو کردند. در این میان، اسکای نیز مدعی شده است که ساوت گیت قصد دارد رونی را در دیدار مقابل اسلوونی روی نیمکت بنشاند. به احتمال فراوان در این بازی، شاهد زوج هندرسون و دایر در خط هافبک خواهیم بود.

در سمت مقابل نیز، کوین کمپل ستاره اسلوونی از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

در چهار مسابقه اخیر بین دو تیم انگلیس همیشه برنده بوده است. در مقدماتی یورو این دو تیم همگروه بودند که انگلیس هر دو بازی را با نتایج 3-1 و 3-2 پیروز شد.

اسلوونی در 5 مسابقه اخیرش فقط یک بار پیروز شده است که آن هم مربوط به آخرین بازی این تیم می شود که توانستند اسلواکی را یک بر صفر شکست دهند. انگلیس در 5 مسابقه اخیرش، سه بار برده و یک بار باخته است. باخت مقابل ایسلند تنها باخت آن ها در 5 مسابقه اخیر به حساب می آید.

2021