انتقاد هواداران استقلال از عضو هیات مدیره و معاون باشگاه؛ چرا کسی فکر تیم نیست؟

انتقاد هواداران استقلال از عضو هیات مدیره و معاون باشگاه؛ چرا کسی فکر تیم نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط اینروزهای استقلال، صفحه اینستاگرام عضو جدید هیات مدیره و معاون جدید این باشگاه را هم تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال به لحاظ مدیریتی اصلا شرایط خوبی ندارد. اگر چه احمد سعادتمند وعده روزهای خوب را به هواداران استقلال داده منتهی او هنوز به اصلی ترین تعهدش یعنی پرداخت مطالبات بازیکنان نتوانسته عمل کند تا کار به جایی برسد که بازیکنان استقلال وزیر ورزش و انتخابهای او را مسبب شرایط اینروزهای تیمشان بدانند.

یکی از انتخابهای وزیر ورزش برای هیات مدیره استقلال، حجت نظری بوده. عضو شورای شهر که او هم مثل سایر مدیران استقلال، هنوز نتوانسته کاری برای این تیم انجام دهد. اتفاقی که باعث شده صفحه اینستاگرام او مکانی برای اعتراض هواداران استقلال شود.

تازه ترین پست اینستاگرامی حجت نظری مربوط به بازدیدش از ورزشگاه باکری در منطقه 19 تهران است. نکته جالب این پست به کامنتهای آن برمی‌گردد که تقریبا اکثر آن انتقاد از نظری و سایر مدیران استقلال است و اکثر کاربران صفحه عضو شورای شهر، از او انتقاد کرده‌اند که چرا در این مدتی که وارد هیات مدیره استقلال شده- او به تازگی به تیم مدیریتی استقلال اضافه شده است – هنوز کاری برای حل مشکلات این تیم انجام نداده است. 

نکته مشترک اکثر کامنتها، تقاضا از نظری است که به همان اندازه که برای شورای شهر وقت می‌گذارد، برای استقلال هم وقت بگذارد. این وسط بعضی از کاربران هم از نظری خواسته‌اند در صورتی که نمی‌تواند به استقلال کمک کند، از حضور در هیات مدیره این تیم استعفا دهد.  

انتقاد به صفحه آقای معاون هم رسید

 به جز نظری، در صفحه اینستاگرام مهدی روحی هم که از او به عنوان معاون جدید سعادتمند نام برده می‌شود، شاهد کامنتهای انتقادی از مدیریت جدید باشگاه هستیم. البته در بخش کامنت آخرین پست اینستاگرامی روحی، تعدادی از کاربران از سعادتمند دفاع کرده اند و گفته اند باید به مدیرعامل جدید استقلال وقت داد منتهی نمی‌توان از کنار کامنتهای انتقادی هم به سادگی عبور کرد. جالب اینکه روحی ساعاتی قبل فقط به یکی از کامنتها پاسخ داده و گفته پول بازیکنان استقلال واریز خواهد شد منتهی او هیچ اشاره‌ای به زمان واریز پول نکرده است.

1984