ترابپور: اسماعیلی حقش را می‌خواهد/ سعادتمند نمی‌تواند بهانه بیاورد

ترابپور: اسماعیلی حقش را می‌خواهد/ سعادتمند نمی‌تواند بهانه بیاورد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال معتقد است فرشید اسماعیلی حرف درستی زده و حقش را می‌خواسته اما نباید به این تندی آن را منتشر می‌کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حسین ترابپور مربی تیم گل‌گهر، در خصوص وضعیت تیم سیرجانی گفت: به هر حال بعد از بازی با استقلال، کار ما تعطیل شد و با این که جزو اولین تیم‌هایی بودیم که به صورت آنلاین بازیکنان را تمرین می‌دادیم اما کار خود را در محیط بیرون ادامه ندادیم و منتظر ریشه‌کن شدن ویروس کرونا هستیم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از آینده لیگ برتر گفت: همه منتظر این هستیم که سازمان لیگ تصمیم بگیرد که چه اتفاقی خواهد افتاد. دیروز اعلام شد لیگ هلند بدون مشخص شدن قهرمان تعطیل شده اما دلیل نمی‌شود ما این کشور را الگو قرار دهیم. کشورهایی مانند آلمان انگلیس هم می‌خواهند لیگ‌شان را به صورت فشرده برگزار کنند، چرا نباید آن‌ها را الگو قرار دهیم. نتیجه باید در زمین بازی و در شرایط برابر مشخص شود. نظر من این است که حتی به صورت فشرده هم شده لیگ را برگزار کنند تا عدالت در زمین چمن اجرا شود.

بازیکن سابق باشگاه استقلال درباره حواشی که بعد از مصاحبه فرشید اسماعیلی برای او ایجاد شد اظهار کرد: بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه موظف به اجرای تعهداتش است. به هر حال بازیکنان نیز روی این پول حساب کردند و با این تعطیلی‌ها، آن‌ها بیشتر از قبل به این پول احتیاج دارند. البته من کار فرشید را تایید نمی‌کنم زیرا می‌توانست این قضیه را در خانواده استقلال نگه دارد و به این تندی صحبت نکند. این را هم بگویم که موضعی که بعضی از پیشکسوتان باشگاه استقلال گرفتند هم درست نیست زیرا بازیکن حق دارد و حقش را می‌خواهد.

ترابپور درباره مدیریت سعادتمند گفت: من شناختی نسبت به او ندارم اما مسئولیت سنگینی را قبول کرده است. او می‌دانسته استقلال مشکلات مالی زیادی دارد و فردایی که رفت نمی‌تواند ادعا کند "من نمی دانستم استقلال این همه بدهی دارد. " امیدوارم برعکس مدیرهای قبلی راهکار و تدبیری برای حل مشکلات استقلال داشته باشد زیرا در این چند وقت تنها چیزی که مانع این تیم شده، مشکلات مالی بوده است. استقلال شرایط خوبی با استراماچونی داشت و نتایج خوبی با این مربی ایتالیایی می‌گرفت اما مسائل مالی باعث شد برود و استقلال هم به حاشیه رفت.

او ادامه داد: استقلال با مجیدی نتایج بدی نگرفته اما آن ۳ بازی بدون سرمربی استقلال را از قهرمانی دور کرد و اگر مسائل مالی از بین نرود، سهمیه آسیا هم از دست استقلال پر خواهد کشید.

7413