بررسی معمای فرشید اسماعیلی؛ می‌ماند یا می‌رود؟

بررسی معمای فرشید اسماعیلی؛ می‌ماند یا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت فرشید اسماعیلی در استقلال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، اسماعیلی خبرسازترین بازیکن استقلال در طول 48 ساعت گذشته بوده است. او به خاطر مصاحبه علیه مدیریت باشگاه نه تنها سه پیشکسوت استقلال و تعدادی از هواداران تیمش را در جبهه مخالفانش دید بلکه به کمیته انضباطی باشگاه استقلال هم احضار شده و حالا اخبار متفاوتی درباره‌ برنامه باشگاه برای برخورد با این هافبک تکنیکی مطرح شده است.

 از احتمال کاهش 5 تا 10 درصدی قراردادش گرفته به عنوان جریمه تا برنامه مدیریت باشگاه برای کنار گذاشتن این بازیکن.

امروز دو روزنامه خبرورزشی و گل در گزارشهایی مشابه به این نکته اشاره کردند که همانطور که در دوران مدیرعاملی امیرحسین فتحی، پژمان منتظری و مهدی رحمتی از استقلال جدا شدند، احمد سعادتمند هم ممکن است در انتهای فصل، فرشید اسماعیلی را از استقلال کنار بگذارد منتهی به نظر می‌رسد داستان اسماعیلی با دو کاپیتان سابق استقلال متفاوت باشد.

فرهاد هوای فرشید را دارد

حتما در جریان هستید که قرارداد اسماعیلی با استقلال در انتهای فصل به پایان می‌رسد و او قطعا بازیکنی نیست که در صورت رفتن از استقلال بدون تیم بماند. به همین دلیل ساده، در صورت جدایی او از استقلال، نمی‌توان این ماجرا را الزاما سیاست باشگاه در قبال او دانست و شاید خود او علاقه‌ای برای ادامه همکاری با استقلال نداشته است. 

از طرف دیگر، فرشید در شرایطی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شده که هنوز موضع فرهاد مجیدی در قبال تصمیم سعادتمند مشخص نیست منتهی روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش مدعی شده که اگر فرهاد مجیدی از او حمایت کند – که احتمالش زیاد است – خبری از برخورد با اسماعیلی نخواهد بود و در بدترین حالت ممکن، کل ماجرا با یک جریمه 5-4 میلیونی تمام خواهد شد.

توضیح فوتبالی: فرهاد مجیدی پیش از این نشان داده که اگر لازم باشد، تصمیمات باشگاه را وتو خواهد کرد. اگر خاطرتان باشد زمانی که باشگاه، صالح مصطفوی را به خاطر یک مصاحبه به کمیته انضباطی احضار کرد، مجیدی اجازه رفتن دستیارش را به کمیته انضباطی نداد و این احتمال وجود دارد که جلوی برخورد باشگاه با فرشید اسماعیلی را هم بگیرد.

1984