چرا بازگشت دیاباته برای استقلال مهم است؟

چرا بازگشت دیاباته برای استقلال مهم است؟

پایگاه خبری فوتبالی- نگاهی به آمار سه مهاجم خارجی فصل گذشته استقلال نشان می دهد چرا بازگشت مهاجم اهل مالی استقلال برای کادر فنی این تیم بسیار مهم است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، سفر دیاباته به فرانسه بعد از تعطیلی لیگ برتر موجی از نگرانی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است و در شرایطی که او در مصاحبه با خبرنگار ما اعلام کرد که با پایان کرونا به ایران برمی گردد همچنان هواداران استقلال نگرانی های در این باره دارند.

 

اما سوال اصلی اینجا است که چرا بازگشت دیاباته به استقلال برای هواداران و اعضای کادرفنی این تیم اینقدر مهم است؟ جواب این سوال را می توان در آمار گلزنی این بازیکن جست و جو کرد.

 

دیاباته از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرده تا کنون در ١٣ بازی در لیگ برای استقلال به میدان رفته و موفق شده ٨ گل بزند، عملکرد او وقتی درخشان تر می شود که بدانید او در تمام این ١٣ بازی در ترکیب اصلی بازی نکرده است.

نکته مهم ماجرا اینکه دیاباته به تنهایی به اندازه دو برابر سه مهاجم فصل گذشته آبی ها گل زده است و این نشان می دهد او چه آمار درخشانی را به ثبت رسانده است. 

 

فصل قبل الحاجی گرو، ایسما و منشا هرکدام به مدت یک نیم فصل برای استقلال بازی کردند که در این بین گرو با صفر، ایسما با ٣ و منشا با یک گل کار خودشان را در لیگ به پایان بردند اما دیاباته موفق شده ٨ گل برای تیمش بزند.

 

دیاباته تا پایان لیگ بیستم با استقلال قرارداد دارد و هواداران این تیم امیدوار هستند پرداختی به او طوری باشد که این بازیکن تا پایان قراردادش در جمع آبی پوشان باقی بماند.

9697