رونالدو: کریستیانو ناراحت می‌شود که بگویند من رونالدوی اصلی هستم

رونالدو: کریستیانو ناراحت می‌شود که بگویند من رونالدوی اصلی هستم

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها گفتگوهای اینستاگرامی میان ستارگان فعلی و سابق دنیای فوتبال به یکی از سرگرمی ها فوتبالدوستان تبدیل شده و این بار نوبت فابیو کاناوارو و رونالدو نازاریو بود که با هم صحبت کنند. مربی ایتالیایی و مالک باشگاه وایادولید روی هم سه توپ طلا و سه جام جهانی برده اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بخش های جالب این گفتگو زمانی بود که کاناوارو گفت که زمانی که مردم از کریستیانو صحبت می کنند همیشه می گویند که رونالدوی اصلی، رونالدو نازاریو بوده است. ستاره برزیلی در این باره گفت:" کریستیانو ناراحت می شود که بگویند من رونالدوی اصلی هستم. نمی توان افراد را با هم مقایسه کرد. کریستیانو به خاطر گلهایش و ثباتی که داشته در تاریخ فوتبال به یادگار می ماند. او به عنوان یکی از بهترین ها در یادها می ماند. او، مسی و خیلی های دیگر این شرایط را دارند."

رونالدو در مورد رابطه اش با هکتور کوپر در اینتر هم صحبت کرد:" یادم است که برای گرم کردن می گفت که سه، چهار کیلومتر بدویم. نمی دانم که آیا می خواست تنبیه کند یا دلیل دیگری داشت اما وحشتناک بود."

وی در مورد جدایی از بارسلونا هم صحبت کرد:" بعد از بازی 1997 میان برزیل و ایتالیا آینده ام نامشخص بود. با اینتر قرارداد امضا نکرده بودم و طبیعتا باید با بارسلونا تمدید می کردم اما وقتی بارسا به سراغم نیامد ، اینتر با من تماس گرفت. از آن جا داستان زیبای حضورم در اینتر و فوتبال ایتالیا آغاز شد."