سوژه روز؛ سیاست عجیب پرسپولیس در قبال پرونده برانکو

سوژه روز؛ سیاست عجیب پرسپولیس در قبال پرونده برانکو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس سیاست خاص و شاید بهتر باشد بگوییم عجیبی را در قبال شکایت برانکو اتخاذ کرده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سرمربی فصل گذشته پرسپولیس به مدیران باشگاه فرصت مذاکره برای حل مشکلاتش را داده بود، مذاکرات طرفین به نتیجه نرسید تا برانکو چاره‌ای جز شکایت از تیم سابقش به فیفا نداشته باشد.

طبق حکم کمیته انضباطی فیفا، پرسپولیس باید یک میلیون و پنجاه هزار یورو به پروفسور پرداخت کند منتهی دیروز خبرگزاری مهر مدعی شد مدیران پرسپولیس منتظر دریافت گردش کامل رای صادر شده هستند تا بعد از آن با برانکو مذاکره کنند و از او تخفیف بگیرند.

پرسپولیسی‌ها در حالی چنین تصمیمی دارند که سرمربی سابق الاهلی عربستان، در مصاحبه‌هایش گفته دیگر با پرسپولیس مذاکره نخواهد کرد و طبیعتا وقتی خبری از مذاکره باشد، امکان تخفیف هم نخواهد بود.

البته این تنها استراتژی باشگاه در قبال پرونده برانکو نیست. مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان اعلام کرده که سیاست باشگاه، اعتراض به رای صادر شده توسط فیفا است. 

او درباره اینکه ممکن است این اعتراض به ضرر پرسپولیس تمام شود، پاسخ جالبی داده:" همه اینها ممکن است اتفاق بیفتد اما شما پیشنهاد بهتری دارید؟ منظورتان این است که اگر اعتراض نکنیم بهتر است؟ من هم بر این باورم که بهتر است این مدل پرونده‌ها در همان ابتدای راه بسته شود و حتی قبل از اینکه کار به فیفا برسد حل‌وفصل شود اما گاهی شرایط ایجاب می‌کند پرونده‌ها به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پیش برود و حل شود."

1984