خواجه‌وند: مذاکره با برانکو متوقف نشده

خواجه‌وند: مذاکره با برانکو متوقف نشده

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه فرهیختگان با مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس را برایتان انتخاب کردیم. مصاحبه‌ای که درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو است:

  •  مگر رای پرونده برانکو در ابتدا یک میلیون و 800 هزار یورو نبود؟ خب ما توانستیم با دفاعیات خود این مبلغ را به یک میلیون و 50 هزار یورو برسانیم که تا همین اندازه هم اگر حساب کنید 750 هزار یورو کم کرده‌ایم و توانسته‌ایم از حقوق باشگاه دفاع کنیم. این مبلغ کسر شده در روال قانونی پرونده کم بوده است؟
  • ما اگر دفاع نمی‌کردیم و به آرای صادره معترض نمی‌شدیم، فیفا رای قطعی خود را صادر می‌کرد و شاید باشگاه با مشکلاتی مواجه می‌شد. ما با این منطق که شانس کمی برای پیروزی در یک پرونده داریم نمی‌توانیم آن را به حال خودش رها کنیم. من به‌ عنوان یک فرد حقوقی یکسری تکالیف برای خودم دارم و حتی اگر یک شانس داشته باشم آن را امتحان می‌کنم تا مبادا حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع شود. 
  • ما در بحث هزینه‌ها هم بهترین مدل کنترل هزینه‌ها را انجام می‌دهیم و اگر مبلغی هم اعلام شده مربوط به هزینه‌هایی است که باید تا انتهای این پرونده بپردازیم و هنوز پرداخت نشده است. ضمن اینکه شما حتما می‌دانید وقتی روند پرونده طولانی می‌شود شانس مذاکره هم بالا می‌رود و ما این شانس را داریم که با طرف مقابل به توافق برسیم. بعد هم اصلا ما این هزینه‌ها را انجام نمی‌دادیم چه می‌شد؟ همان 6 ماه قبل رای قطعی صادر می‌شد و با توجه به شرایط آن روزهای باشگاه و مشکلات مالی قطعا محرومیت‌ها و جرایمی برای باشگاه درنظر گرفته می‌شد. اینکه ما 6 ماه این پرونده‌ها را مدیریت و این فرصت را ایجاد کردیم که شرایط مالی باشگاه روبه راه شود، اتفاق بدی است؟ قطعا قبول دارید که شرایط امروز باشگاه پرسپولیس بسیار بهتر از 6 ماه قبل است. 
  • آخرین بار چند روز قبل پیشنهادی از سوی باشگاه به وکیل آقای برانکو ارسال شده که ما منتظر نظر نهایی آنها هستیم. درضمن اگر هم این پیشنهاد مورد قبول‌شان نباشد آنها نظر خودشان را اعلام می‌کنند و ما پیشنهاد جدیدی می‌دهیم. اینکه چون یک پیشنهاد ما مورد قبول نبوده دلیل بر بسته شدن در مذاکرات نیست.


    1984