بارسلونا شرایط جذب مدافع چپ آژاکس را دنبال می‌کند

بارسلونا شرایط جذب مدافع چپ آژاکس را دنبال می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - جونیور فیرپو بازیکن دومنیکنی - اسپانیایی بارسلونا که در تابستان گذشته از بتیس خریده شد در این فصل بسیار کم بازی کرده است و به همین خاطر مدیران بارسلونا به خرید در پست دفاع چپ فکر می کنند.

به گزارش فوتبالی، اینتر و رم از جذب جونیور فیرپو استقبال کرده اند و به همین خاطر مدیران بارسا به فکر خرید جایگزین برای وی هستند. بارسا به یک رقیب برای جوردی آلبا در ترکیب نیاز دارد و به همین خاطر آنها به سراغ یکی از هموطنان مسی رفته اند : نیکولاس تالیافیکو مدافع چپ فیکس آژاکس.

تالیافیکو در تابستان 2019 در یک قدمی پیوستن به اتلتیکو مادرید با قیمت 25 میلیون یورو قرار داشت اما در نهایت تیم هلندی در آخرین لحظه انتقال را به هم زد چرا که آنها پس از فروش دی یونگ و دلیخت نمی خواستند که ترکیبشان را بیش از این تضعیف کنند. اما در تابستان بعدی و با توجه به بحرانی مالی ناشی از کرونا احتمالا آژاکس سنگی پیش روی وی قرار نخواهد داد و اجازه جدا شدنش را صادر می کند.

ریکاردو شیپلر وکالت تالیافیکو را به عهده دارد و از سویی تالیافیکو نیز از هم تیمی شدن با کاپیتان تیم ملی آرژانتین یعنی مسی و هم تیمی سابقش دی یونگ استقبال کرده است.