خرس‌های قطبی مانع از انتقال اسطوره چلسی به اسپارتاک مسکو شدند!

خرس‌های قطبی مانع از انتقال اسطوره چلسی به اسپارتاک مسکو شدند!

پایگاه خبری فوتبالی – خرس‌های قطبی مانع از انتقال جان تری به تیم اسپارتاک مسکو شده‌اند.
به گزارش فوتبالی، جان تری، اسطوره باشگاه چلسی که با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده در فصل ۱۹-۲۰۱۸ پس از گذراندن تست پزشکی، در آستانه امضای قرارداد با تیم اسپارتاک مسکو بود اما در آخرین دقایق این انتقال را نادرست خواند و با انصراف از این جا به جایی به انگلیس برگشت.
مارکو ترابوچی، مدیربرنامه‌های مشهور ایتالیایی می‌گوید: ماجرا از این قرار بود مدیر مدرسه دختر تری اطلاع داد دخترش روی زمین نشسته و فریاد می‌زد پدرش به مسکو می‌رود اما در مسکو خرس‌های قطبی در خیابان‌ها قدم می‌زند و پدرش هیچ‌گاه به خانه بر نمی‌گردد. این صحبت‌ها به گوش جان تری می‌رسد و او تصمیم می‌گیرد چند ساعت بعد پیوستنش به اسپارتاک را منتفی اعلام کند.
مدیر تیم اسپارتاک می‌گوید: ما با تری صحبت کردیم تا او را قانع کنیم. خودم شخصا با او صحبت کردم و او تصمیمش را برای من شرح داد. اولویت او ماندن در کنار خانواده‌اش بود و خانواده از حضور در روسیه استقبال نمی‌کردند. ما هم به تصمیمش احترام گذاشتیم.
چندماه پس از منتفی شدن حضور تری در مسکو، این بازیکن تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند و به عرصه مربیگری بپیوندد. او دستیار مربی استون ویلا، دین اسمیت شد.
1101