اسپارتاک مسکو مشتری بن عطیه شد

اسپارتاک مسکو مشتری بن عطیه شد

وبسایت رسمی برنامه نود - اسپارتاک مسکو می خواهد در صورتی که یوونتوس نخواهد مهدی بن عطیه را حفظ کند برای جذب او اقدام کند.

به گزارش وبسایت نود، مهدی بن عطیه مدافع 29 ساله مراکشی هم اکنون به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد و این باشگاه در پایان فصل درباره دائمی کردن قرارداد او یا پس فرستادنش به بایرن مونیخ تصمیم گیری خواهد کرد. یوونتوس طبق توافق با بایرن مونیخ در صورتی که تصمیم به نهایی کردن قرارداد بن عطیه بگیرد باید 17 میلیون یورو دیگر به این باشگاه پرداخت کند. در حال حاضر و با توجه به مصدومیت بارزاگلی، آلوز و بونوجی بعید به نظر می رسد یوونتوس درباره آینده این تصمیم گیری کند.

بن عطیه در این فصل به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بوده و تنها در 10 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ماسیمیلیانو آلگری در چند هفته اخیر دانیله روگانی مدافع جوان این باشگاه را در بیشتر مواقع به بن عطیه ترجیح داده است. این شرایط بن عطیه و آینده نامشخص او باعث شده رسانه های روسی درباره امکان پیوستنش به اسپارتاک مسکو صحبت کنند. گفته می شود این باشگاه در صورتی که یوونتوس خواهان ادامه همکاری با بن عطیه نباشد برای انتقالش به لیگ روسیه با بایرن مونیخ وارد مذاکره خواهند شد.

7899