وینیسیوس به مارسلو: به من یک همبرگر بدهکار هستی!

وینیسیوس به مارسلو: به من یک همبرگر بدهکار هستی!

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای بدون فوتبال، هواداران سعی می کنند که با کارهای مختلف خودشان را سرگرم کنند که یکی از این کارها تماشای لایو اینستاگرامی ستارگان فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور یکی از مهمانان لایو اینستاگرامی مارسلو کاپیتان دوم رئال مادرید بود و این دو ستاره برزیلی رئال مادرید حسابی با هم گل گفتند و گل شنیدند. مارسلو از جوان 18 ساله رئال مادرید پرسید که بهترین گلی که در دوران فوتباش زده کدام گل بوده است که وینی در جوابش گفت:" گلی که مقابل بارسلونا به ثمر رساندم .... البته تو هنوز یک همبرگر به من بدهکار هستی. قول دادی که اگر در ال کلاسیکو گل بزنم به من همبرگر می دهی."

وینیسیوس در مقابل بارسلونا گل مهمی را مقابل حریف دیرینه به ثمر رساند تا راه پیروزی را باز کند و رئال مادرید در آن بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و خودش می گوید که این مهمترین گلی بوده که در دوران فوتبالش به ثمر رسانده است.

بازیکن شماره 25 رئال مادرید در مورد تحمل فشار در مادرید هم صحبت کرد و آن را با تیم سابقش فلامینگو مقایسه کرد:" زیاد روزنامه ها را نمی خوانم. در فلامینگو به من یاد دادند که رسانه ها را دنبال نکنم و به همین خاطر ترجیح می دهم که صرفا از حمایت یک روانشناس بهره ببرم." که مارسلو نیز در این باره توضیح داد:" وقتی من به مادرید آمدم هم همین را به من گفتند. یک روز می گویند بدترین بازیکن دنیا هستی و یک روز دیگر می گویند بهترینی و باید به تیم ملی بروی."

وینیسیوس در این صحبت ها همچنین از مارسلو تشکر کرد:" باید از تو تشکر کنم. درون زمین با من زیاد صحبت می کنی تا در جای درستی بایستم و بهتر حمله کنم. خیلی بهتر شده ام و از این بابت از تو ممنونم."