عزیزی: روند کُند واگذاری سرخابی‌ها به دلیل عدم شفافیت در مسائل مالی است

عزیزی: روند کُند واگذاری سرخابی‌ها به دلیل عدم شفافیت در مسائل مالی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال ۹۸ مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی داشتیم که باید استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شدند و اکنون واگذاری دو باشگاه با شدت بیشتری در حال انجام است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، داود عزیزی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، در گفت‌وگو با برنامه رکورد شبکه سه سیما، درباره انتصاب‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و اینکه چرا نظارتی روی این انتصابات صورت نمی‌گیرد و گا‌ها شاهد هستیم برخی نفراتی از فدراسیونی به فدراسیون‌های دیگر در حال جابجایی هستند اظهار داشت: این جابجایی‌ها غالبا در حوزه سرپرستی مسئولیت‌های مختلف است تا آن مجموعه‌ها به ثبات برسند. در طول ۶ سالی که در خدمت وزرات ورزش بودم تا الان موردی از سوی وزارتخانه برای ورود به عرصه تصمیم‌گیری فدراسیون‌ها ندیدم.

وی درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها گفت‌: در سال ۹۸ مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی داشتیم که باید استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شدند، اقدامات خوبی صورت گرفت، اما با توجه به منقضی شدن قانون بودجه ۹۸ منجر به این شد تمام اقداماتی که سابق بر این صورت گرفته بود مجددا از سر گرفته شود و هم اکنون واگذاری دو باشگاه با شدت بیشتری در حال انجام است.

عزیزی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از دلایل عمده روند کند واگذاری سرخابی‌ها عدم شفافیت در مسائل مالی و بدهی‌های دو باشگاه است، خاطرنشان کرد: بله درست است، امیدواریم امسال این اتفاق صورت بگیرد و خواسته مردم محقق شود.

7413