اوساگونا فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند؟

اوساگونا فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین اوساگونا به احتمال زیاد، جایی در پرسپولیس فصل بعد نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اگر چه اوساگونا به تازگی در مصاحبه‌ای گفته هنوز چیزی درباره آینده‌اش در پرسپولیس مشخص نیست و همه چیز در پایان فصل معلوم خواهد شد، اما سایت خبرآنلاین مدعی است که اوساگونا در پایان فصل از پرسپولیس خواهد رفت.

به نوشته این سایت، اعضای کادرفنی پرسپولیس چندان از عملکرد اوساگونا راضی نیستند و تمایلی به تمدیدقراردادش نشان نمی دهند. یحیی انتظار داشت با یک مهاجم گلزن و فرصت طلب در پرسپولیس ملاقات کند ولی اوساگونا کند و به شدت سنگین است تا حدی که علیرغم قد بلند، در جنگ های هوایی همواره شکست می خورد و تکنیک او فقط به درد تمرینات خارج از مسابقه می خورد نه هنگام بازی و درون زمین. اوساگونا قدرت شوتزنی و فضاسازی ندارد و تنها حسن او، برتری در درگیری با مدافعان تنومند تیم های حریف است که البته از این موضوع هم نمی تواند استفاده زیادی ببرد چون کند بوده و توانایی کورس گذاشتن با حریفان را ندارد. هواداران هم رضایتی از این بازیکن ندارند و اعتمادشان نسبت به اوساگونا کاهش یافته است.

نکته دیگری که احتمال ماندن اوساگونا در پرسپولیس را کاهش داشته رسانه‌ای کردن گلایه‌هایش از بدقولی مدیران باشگاه درباره پرداخت مطالبات اوست که گویا این مساله باعث عصبانیت مدیران پرسپولیس شده است. 

1984