انتقاد دو روزنامه ورزشی از سعادتمند

انتقاد دو روزنامه ورزشی از سعادتمند

پایگاه خبری فوتبالی- اولین مصاحبه مفصل مدیرعامل جدید استقلال، انتقاد دو روزنامه را در پی داشته است.

به گزارش فوتبالی، احمد سعادتمند در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد باشگاه استقلال به هیچ کسی بدهکار نیست. او جدا از این ادعای عجیبش، از برنامه‌هایی صحبت کرد که باعث شد دو روزنامه سراغ نقد صحبتهای او بروند.

روزنامه گل تیتر اصلی شماره امروزش را به ثبت اولین گاف مدیریتی سعادتمند اختصاص داده و نوشته: سعادتمند در حالی گفته در باشگاه استقلال پول هست و سعی در پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تا آخر فروردین دارد که به گفته یکی از مدیران باشگاه، مبلغ باقی مانده در حساب استقلال فقط 2 میلیون تومان است و با توجه به برگشت خوردن چک یکی از اسپانسرها، فعلا خبری از واریز پول به حساب باشگاه نیست. در چنین شرایطی استقلال نتوانسته بدهی 100 میلیونی بابت نگهداری زمین تمرین را پرداخت کند.

ایران ورزشی هم سرمقاله امروزش را به انتقاد از مصاحبه تلویزیونی سعادتمند اختصاص داده و نوشته: استقلال راه‌های درآمدزایی کم‌شماری دارد و آنچه این باشگاه را مثل بقیه باشگاه‌های ایرانی به وضعیت هولناک اقتصادی کشانده، فارغ از بحث‌های بی‌فایده مثل حق پخش تلویزیونی در ایران، قراردادهای گزاف و هزینه‌های چند برابر درآمد است. سعادتمند اما با خوش‌خیالی وعده می‌دهد و درباره بردن تن ماهی در والیبال دوران جوانی حرف می‌زند. سعادتمند چندان نگران آینده استقلال نیست. او می‌گوید بدهی‌ها را پرداخت می‌کند، ۴۰ طبقه ساختمان می‌سازد و حرف‌هایی که نمی‌دانیم بر اساس کدام مستندات و استدلال‌ها به زبان می‌آیند. در درآمد ۳۰۰ - ۲۰۰ میلیاردی استقلال که سعادتمند از آن حرف می‌زند، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰، صد میلیارد فاصله وجود دارد، اما باشگاه استقلال گاه گرفتار یک میلیارد می‌شود.

1984