بازیکنی که در دوران کرونا برای همسایه‌هایش خرید می‌کند

بازیکنی که در دوران کرونا برای همسایه‌هایش خرید می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندرا پوپ، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زنان است. مهاجم آلمانی در دوران قرنطینه دلش برای فوتبال تنگ شده است. کاپیتان ولفسبورگ سعی می کند این روزها در خانه تمرین کند و آمادگی خود را حفظ کند هر چند که خودش می گوید تمرین بدون توپ برایش خسته کننده است. با این وجود او سعی می کند که امادگی خود را حفظ کند. وی در مصاحبه ای گفته است:"اولین روزهای قرنطینه خیلی مشکل نبود . در ابتدا کمی خوشحال بودم چون فکر می کردم که می توانم استراحت کوچکی داشته باشم. اما هفته های دوم و سوم حقیقتا خیلی بد بود و حس بدی داشتیم."

پوپ گفت که دوست دارد توپ و دروازه داشته باشد تا بتواند در حیاط خانه  اش بازی کند. وی اظهار داشت :" دویدن بدون توپ را دوست ندارم. انگیزه ای که برای تمرین کردن داشتم را از دست داده ام."

فوتبال آلمان حداقل تا اواسط اردیبهشت تعطیل خواهد بود. پوپ می گوید :" امیدوارم مسابقات هر چه زودتر برگزار شود چون این برای جامعه خوب است که مسابقاتی برگزار شود و هر چند که نمی توانند به استادیوم بروند بلکه آن را از طریق تلویزیون تماشا کنند. وقتی تلویزیون را روشن می کنم فقط جملاتی در مورد کرونا می شنوم که واقعا دیوانه کننده است. مهم است که کمی به زندگی عادی برگردیم."

پوپ می گوید این روزها برای همسایه های مسن خود خرید می کند چرا که آنها بیشتر در مقابل کرونا در خطر هستند.وی در مورد شرایط تیمش هم صحبت کرد:" مدتها بود که چنین فصل درخشانی نداشتیم. در آستانه کسب سه جام بودیم که فصل تعطیل شد."