دی‌لیخت از حضور در یوونتوس می‌گوید: مثل یک کودک بودم در آب‌نبات فروشی!

دی‌لیخت از حضور در یوونتوس می‌گوید: مثل یک کودک بودم در آب‌نبات فروشی!

پایگاه خبری فوتبالی – ماتیاس دی‌لیخت که امسال در حال گذراندن سال اول خود خارج از کشور هلند و تیم آژاکس است به توصیف روزهای آغازین فعالیتش در یوونتوس و ایتالیا پرداخت.
به گزارش فوتبالی، دی‌لیخت در مصاحبه با فوت‌تراک گفته: یوونتوس به من گفته بود تو جوان هستی اما دلیلی که حاضریم با تو قرارداد امضا کنیم این است که تو در عین حال بالغ هم هستی و می‌دانی چگونه در فشارها مقاومت کنی. به من گفته شد برای یک بازیکن ۱۹ ساله بسیار سخت است تا به یک کشور دیگر برود اما ما به تو اطمینان داریم که می‌توانی جایگاهت را پیدا کنی. مشخص بود زمانی که برای اولین بار به رختکن تیم رفتم مانند یک کودک در یک مغازه آب‌نبات فروشی بودم. هم بوفون در آن‌جا حضور داشت و هم رونالدو.
دی‌لیخت گفت: در ابتدا از خودت می‌پرسی او چه کسی است؟ نفر دیگر چه کسی است؟ بعداز دو ماه احساس می‌کنی که می‌توانی خودت باشی. در آغاز کارم چشم‌های زیادی روی بازی من بود و حتی به دلیل آن که در بازی دوم یک گل به خودی زدم فشار بیشتری روی من قرار گرفت. می‌دانستم در تمرینات خوب هستم اما در بازی‌ها شرایط متفاوت بود. هرچه بیشتر از آغاز کار گذشت توانستم شرایطم را بهبود بخشم.

1101