خبرورزشی منتشر کرد؛ اسناد ارتباط پنهانی شفر با مدیر برنامه‌های یازالده گومز

خبرورزشی منتشر کرد؛ اسناد ارتباط پنهانی شفر با مدیر برنامه‌های یازالده گومز

پایگاه خبری فوتبالی – روزنامه خبرورزشی به اسنادی از ارتباط پنهانی سرمربی اسبق استقلال با مدیر برنامه‌های یکی از بازیکنانی که به این تیم آمد، اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، یازالده گومز پرتغالی چند فصل قبل برای انجام تست های پزشکی به ایران آمد و بعد از رد شدن در تست های پزشکی با شکایت به کمیته انضباطی فیفا به دنبال دریافت رقم درج شده در قرارداد خود بود. البته شکایت او از استقلال نتیجه‌ای نداشت و استقلال در این پرونده برنده شد.

حالا روزنامه خبرورزشی در شماره امروز خود به این نکته اشاره کرده که شفر با مدیر برنامه‌های این بازیکن ارتباط داشته است. کاری که باید توسط معاون باشگاه انجام می‌شده اما شفر شخصا سراغ مدیر برنامه‌های یازالده گومز رفته است.

به نوشته این روزنامه، مدیر برنامه‌های یازالده شخصی به نام فراس علی بوده که ساکن کشور چک بوده و شفر در دو مقطع با او صحبت کرده. شفر در گفتگوی اولش با مدیر برنامه یازالده گفته:" بسیار سخت است بازیکنی را به استقلال آورد که فصل قبل فقط دو بازی انجام داده و فقط 4 گل زده است. این کار بسیار سختی است اما من آن را انجام می‌دهم. تمام سعی خودم را می‌کنم تا انجام شود."

مذاکرات برای آمدن گومز به تهران انجام می‌شود و استقلال برای جذب این بازیکن، برای یک فصل و نیم، قراردادی 675 هزار دلاری ارائه می‌دهد. 

خبر ورزشی در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که چنین پولی بابت بازیکنی با رزومه گومز عجیب بوده و وقتی سوابق او منتشر می‌شود، شفر با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفته و به او می‌گوید:" ببین. یک روزنامه‌نگار تمام اطلاعات یازالده را درآورده و منتشر کرده. حالا دیگر خیلی راحت است که درباره بازیکنان اطلاعات دقیقی کسب کنند. فقط دو بازی و فقط 4 گل. اینجا همه می‌خواهند مرا بکشند. استقلالی شدن یازالده خیلی خیلی سخت است. امیدوارم با من صادق بوده باشی"

1984