ویری: لاتزیو زمان ما قوی‌تر بود/ هالند شبیه به من بازی می‌کند

ویری: لاتزیو زمان ما قوی‌تر بود/ هالند شبیه به من بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین ویری که این روزها در لایوهای اینستاگرامی به بیان خاطراتش می‌پردازد این بار به مرور خاطراتش در دوران حضور در لاتزیو پرداخت.
به گزارش فوتبالی، ویری می‌گوید: بهترین خاطره‌ام بردن آخرین جام برندگان جام بود. لاتزیو بازیکنان باکیفیتی داشت و هنوز تیمی در آن سطح در ایتالیا ظهور نکرده است. چرا اسکودتو را از دست دادیم؟ نمی‌دانم! بازی حساس با یوونتوس را باختیم، بدشانس بودیم و توپ به تیر دروازه خورد ولی بیرون رفت. همچنین بازی بعد از دربی دلاکاپیتاله تمام مدافعانمان محروم بودند و امتیازات را به آسانی از دست دادیم. در بازی با فیورنتینا داور یک پنالتی روی سالاس نگرفت.
ویری درباره قویترین بازیکن های لاتزیو در آن زمان گفت:  در دفاع نستا و میهایلویچ، در هافبک آلمیدا مثل یک شیر بود، در حمله مانچو و بوکسیچ به همراه سالاس و خودم! البته ندود و کونسیسائو و فاوالی و پانکارو و نگرو هم می‌توانند در این لیست جای بگیرند. حسرت بابت نماندن در لاتزیو و عدم کسب جام؟ نمی‌شود حالا این طور گفت. به هر حال می‌خواستم کنار رونالدو بازی کنم برای همین به اینتر رفتم. هرچند در لاتزیو من شرایط خوبی داشتم. اریکسون؟ او مربی بزرگی بود و به نوعی پدر همه بازیکنان بود اما با مانچینی و میهایلویچ که با خودش از سمپدوریا آورد بود بهتر بودیم. او واقعا آدم خوبی بود. به تیم روح می‌داد. واقعا سخت است که یک تیم کهکشانی با چندین بازیکن بزرگ را مربیگری کنید. لاتزیو یک اسکودتو رو هم از من گرفت زمانی که در اینتر بودم و روز آخر 4-2 شکست خوردیم.
ویری درباره بازیکنانی که شبیه به او بازی می‌کنند گفت: هالند بازیکن خوبی است و فیزیک بدنی مشابه من دارد اما دوست دارم از او گلزنی بیشتری ببینم.
ویردی درباره لاتزیوی این روزها گفت: لاتزیوی زمان من از لاتزیو فعلی قدرت بیشتری داشت اما لاتزیوی فعلی بدون ولخرجی بازیکنان درستی را می‌خرد.


1101