مهم‌ترین اعترافات کریستین ویری؛ یک موتورسوار حرفه‌ای

مهم‌ترین اعترافات کریستین ویری؛ یک موتورسوار حرفه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه مارکا این بار مهم‌ترین اعترافات و جملات کریستین ویری را منتشر کرده است.
به گزارش فوتبالی، ویری که یکی از بهترین مهاجمان چند دهه اخیر فوتبال ایتالیا است با کارهای خارج از زمینش حاشیه‌های فراوانی ساخته است. مارکا به سراغ مهم‌ترین‌ اعترافات و جملات او رفته است.
دوران حضور در اسپانیا
ویری درباره دوران حضورش در اتلتیکو مادرید گفته: در یوونتوس واقعا حرفه‌ای بود اما در مادرید هر شب بیرون می‌رفتم. همه بیرون می‌رفتند اما من بهترین گلزن تیم بودم. برای شام بیرون می‌رفتیم و تا دیر وقت بیرون بودیم. یک روز لوچانو موجی (مدیر وقت یوونتوس) پیش من آمد و تقریبا چشمانش بسته بود. می‌خواست قراردادم را تمدید کند و کی‌گفت هیچ‌کس بیشتر از ۲ میلیارد لیر به من نمی‌دهد. من هم با قیمت ۳.۵ میلیارد لیر به اتلتیکو مادرید پیوستم! آن ملاقات تمام شد اما اعتراف می‌کنم تنها به پول فکر می‌کردم.
گل زیبا در اتلتیکو مادرید
او درباره گل زیبایش که از نزدیکی‌های نقطه کرنر به ثمر رساند گفت: آن گل غیر ممکن از روی خط و در نزدیک نقطه کرنر را به خاطر دارید؟ تصویر آن در تمام دنیا پخش شد اما هیچکس نمی‌داند به اندازه دریافت یک فراری از خسوس گیل (سیاستمدار اسپانیایی) ارزش داشت!

مهم‌ترین اعترافات کریستین ویری؛ یک موتورسوار حرفه‌ای


حواشی خارج از زمین
داستان‌های زیادی درباره من و روابط خارج از زمینم مطرح می‌شد که می‌توانم صادقانه بگویم همه آن‌ها واقعیت داشت. بیشتر بازیگران تلویزیون من را از نزدیک دیده‌اند اما من در تمام عمرم عاشق الیزابت کانالیز (بازگر و خواننده ایتالیایی) بوده‌ام.
موتورسواری در لاتزیو
ویری می‌گوید: زمانی که در لاتزیو بودم از موتور دوکاتی استفاده می‌کردم اما زمانی که فینال برندگان برگزار می‌شد خولیو ولاسکو به من گفت باشگاه دیگر به من اجازه خوابیدن هم نمی‌دهد اگر از ماشین استفاده نکنم. (به خاطر خطر مصدومیت). حداقل من بلد بودم چگونه سوار موتور شوم. مارچلو سالاس فاجعه بود. او یک هارلی داویدسون خریده بود و با تصادفش ۷ بخیه روی چونه‌اش بر جای گذاشت اما کسی این مسئله نمی‌داند!
نستا و پیوستن به اینترمیلان
ویری درباره نستا گفته: من رونالدو و رکوبا را قانع کردم دستمزدشان را کاهش دهند تا نستا بتواند به اینتر بیاید. موراتی با من تماس گرفت و گفت نستا گران است و می‌خواهیم با یک قهرمان دیگر قرارداد امضا کنیم. کارلوس گامارا! من هم گوشی را با تمام قدرتم پرت کردم.

1101