مادر کاوانی: ادینسون می‌خواهد در اسپانیا بازی کند

مادر کاوانی: ادینسون می‌خواهد در اسپانیا بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید همچنان به جذب ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای پاریسن ژرمن امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در زمستان گذشته در یک قدمی جذب ادینسون کاوانی قرار داشت اما در نهایت پی اس جی برای این انتقال چراغ سبز نشان نداد اما همچنان تیم سیمئونه به جذب ستاره فوتبال اروگوئه امیدوار است.

کاوانی و اطرافیانش همچنان به امباپه علامت می دهند. سایت برزیلی UOL Esporte گزارش داده است که بندی در قرارداد کاوانی وجود دارد که اجازه جدا شدنش را در تابستان بعدی صادر می کند. حالا مادر این مهاجم اروگوئه ای گفته است که اولویت وی برای حضور در فوتبال اسپانیاست. مادر کاوانی در مصاحبه با یک سایت اروگوئه ای گفته است:"خوشبختانه در حال حاضر باشگاه های زیادی برای خرید ادینسون ابراز آمادگی کرده اند. در حال حاضر نمی دانیم کجا بازی می کند. او سه ماه دیگر در پاریس خواهد بود. باید با دقت فکر کنیم. در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت به اروگوئه ندارد، می خواهد در اروپا بماند و دوست دارد در اسپانیا بازی کند."

دیگو کاستا فصل جالبی در اتلتیکو مادرید نداشته و به همین خاطر سیمئونه از مدیران تیمش خواسته تا خرید کاوانی را نهایی کنند.