صالحی: کمیته استیناف فعلا هیچ جلسه ای ندارد

صالحی: کمیته استیناف فعلا هیچ جلسه ای ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته استیناف در خصوص وضعیت این کمیته در شیوع کرونا توضیح داد.

به گزارش فوتبالی ، علیرضا صالحی در گفت و گو با فوتبالی اظهار داشت: فعلا به دلیل شیوع کرونا جلسات ما تعطیل است چرا که لیگ هم تعطیل است و طبیعتا نمی توانیم جلسه ای داشته باشیم ولی احکام پرونده ها را بعد از ثبات وضعیت صادر خواهیم کرد چرا که در حال حاضر نمی توانیم دعوتی از عزیزان داشته باشیم و به همین دلیل مجبوریم جلسه ای برگزار نکنیم.

رئیس استیناف در خصوص آخرین جلسه این کمیته گفت: حدود هفته سوم اسفند ماه آخرین جلسه مان را برگزار کردیم. ما دو تا پرونده محرومیت از نقل و انتقالات داشتیم یکی باشگاه سایپا و دیگری پدیده شهر خودرو‌. با توجه به این که نیاز بود طرفین توضیحاتی بدهند ، نتوانستیم فعلا حکمی صادر کنیم تا پس از کم شدن شیوع کرونا با برگزاری جلسه و صحبت های طرفین دعوا آرا را صادر کنیم.

وی در ارتباط با این که اگر طی این مدت هر یک از طرفین با شاکیان خود به توافق برسند امکان تخفیف رای وجود دارد اعلام کرد: ما هنوز به این موضوع رسیدگی نکرده ایم گاهی اوقات حکمی که از کمیته بدوی صادر می شود به درستی صادر شده و گاهی اوقات هم مستندات به اشتباه بوده اما اگر در هر کجای پرونده جایی برای تخفیف وجود داشت سعی در اعمال آن خواهیم داشت چرا که هدف ما کمک به فوتبال است.

7413