ادعای چند بازیکن سابق استقلال؛ استعفای فتح‌الله‌زاده به میل خودش نبود

ادعای چند بازیکن سابق استقلال؛ استعفای فتح‌الله‌زاده به میل خودش نبود

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق استقلال باید درباره یک ابهام بزرگ افشاگری کند. اینکه پشت پرده استعفای او از استقلال چقدر بوده است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه علی فتح‌الله‌زاده معتقد است بیماری شدیدش دلیل اصلی استعفای او بوده و بدهی‌های سنگین استقلال نقشی در رفتن او از این تیم نداشته، منتهی تا امروز چند بازیکن سابق استقلال اعلام کرده‌اند مسائل دیگری در رفتن فتح‌الله‌زاده نقش داشته است.

اولین کسی که درباره این موضوع صحبت کرد مهدی پاشازاده بود که قبل از عید در مصاحبه‌ای گفت نمی‌تواند قبول کند که فتح‌الله‌زاده به خاطر بیماری از استقلال رفته و مسئولان با هواداران صادق نیستند.

یکی دو روز قبل علی لطیفی دیگر بازیکن سابق استقلال در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران حرفهای پاشازاده را تائید کرد و گفت:" به اعتقاد من فتح الله زاده صرفا به خاطر بیماری اش استعفا نداده و مسائل دیگری هم در ورای این تصمیم او تاثیرگذار بود که فقط خودش می‌تواند درباره آن‌ها صحبت کند."

امروز هم نوبت به فریدون زندی رسیده که در مصاحبه با روزنامه گل مدعی شود فتح‌الله‌زاده به خواست خودش از استقلال نرفته:" او را هم مثل بقیه فراری دادند و در نهایت مشخص نشد چرا این مدیر که می‌توانست به استقلال کمک کند، از این تیم رفت"

شاید بد نباشد سرپرست سابق استقلال واکنشی به این ادعاها داشته باشد و بگوید که واقعا استعفای او پشت پرده داشته یا اینکه فقط بیماری او را از استقلال دور کرد.

1984