پیگیری لیگ هلند از ۳۰ خرداد، پشت در‌های بسته

پیگیری لیگ هلند از ۳۰ خرداد، پشت در‌های بسته

پایگاه خبری فوتبالی – مسئولین فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرده‌اند لیگ این کشور از اواخر خرداد پیگیری می‌شود.
به گزارش فوتبالی، رئیس فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد آن‌ها می‌خواهند اردیویزه (لیگ هلند) را از تاریخ ۱۹ ژوئن از سر گیرند اما هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت.
برخی باشگاه‌های نیمه بالای جدول خواستار بسته شدن پرونده لیگ امسال شدند اما فدراسیون فوتبال هلند تصمیم دارد لیگ امسال را ادامه دهد و آن را به پایان برساند. آن‌ها تصمیم دارند ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) ادامه بازی‌ها را برگزار کنند.
پیشتر، کشور همسایه هلند یعنی بلژیک لیگ خود را تعطیل کرد و بروژ را که با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قرار داشت را به عنوان قهرمان اعلام کرد اما این مسئله هنوز مورد تایید یوفا قرار نگرفته و قرار است ۱۵ آپریل مورد بحث قرار گیرد زیرا یوفا تهدید کرده هر کشوری بخواهد لیگش را زودتر از دیگر لیگها و بدون هماهنگی با این سازمان خاتمه یافته اعلام کند با محرومیت‌های سنگین مواجه خواهد شد.
هم‌اکنون در جدول اردیویزه، دو تیم آژاکس و آلکمار هم‌امتیاز هستند و آژاکسی‌ها تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر در صدر قرار گرفته‌اند که این وضعیت چندی پیش باعث شد تا مارک اورمارس، مدیر فنی آژاکس از فدراسیون فوتبال هلند بخواهد قهرمانی را به آژاکس هدیه کنند.

1101