والورده پاسخ داد: چرا مسی در ابتدای بازی به سراغ توپ نمی‌رود؟

والورده پاسخ داد: چرا مسی در ابتدای بازی به سراغ توپ نمی‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی – طبق گفته والورده، لیونل مسی همیشه در ابتدای بازی به جای تصاحب توپ، به آنالیز حریف با ذهنش می‌پردازد و کم‌کم وارد درگیری‌های فیزیک بر سر تصاحب توپ می‌شود.
به گزارش فوتبالی، شاید بیشتر فوتبالدوستان متوجه این قضیه شده باشند که لیونل مسی در ابتدای بازی خیلی کم صاحب توپ می‌شود اما طبق گفته ارنستو والوده این مسئله روش خاص خود این بازیکن است و ربطی به خرافات ندارد.
ارنستو والورده که در سال ۲۰۱۷ به جای لوئیز انریکه روی نیمکت بارسا نشست شرح داده که چگونه بازیکنانش هر بازی را پیش خود تفسیر می‌کردند. او به فایننشال تایمز گفته: شما نمی‌توانید زیاد فکر کنید. باید بازی کنید. اما مسی روش دیگری داشت.
والورده بیان کرده مسی در اغلب بازی‌ها بدون اینکه در ابتدای بازی توپ را لمس کند و وارد درگیری ها شود به تفسیر جاگیری مدافعان حریف می‌پرداز و کنارشان راه می‌رود تا آن‌ها را بهتر بشناسد. او در ذهنش هر قدم رقیب را مرور می‌کند و نقاط ضعفشان را بررسی می‌کند. والورده می‌گوید: هر چه بازی پیش می‌رود او بیشتر درگیر می‌شود اما او به ‌خوبی نقاط ضعف رقیب را می‌شناسد.
سرمربی سابق بارسا درباره شرایط خود در بارسا گفته: تمام بازیکنانی که می‌خواستم به بارسا نیامدند. خیلی از بازیکنانی که باشگاهشان را عوض کرده‌اند قرار بود به بارسا بیاند اما می‌گفتند نمی‌خواهیم در بارسا نیمکت نشین باشیم.
1101