خبر بد برای رئال مادرید و بارسلونا؛ امباپه و نیمار ماندنی شدند

خبر بد برای رئال مادرید و بارسلونا؛ امباپه و نیمار ماندنی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا روی تصمیم های ورزشی و غیرورزشی باشگاه ها تاثیر مهمی گذاشته است. در حال حاضر حتی پیش بینی می شود که پایان مسابقات اروپایی به تیر یا مرداد موکول شود. طبیعتا این شرایطروی بازار نقل و انتقالات هم تاثیر می گذارد و شاید پاریسن ژرمن یکی از تیم هایی باشد که از این مسئله بیشترین سود را می برد.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که در شرایط فعلی جدایی نیمار و امباپه از پی اس جی غیرممکن است و هر دو بازیکن فصل آینده پیراهن تیم پاریسی را به تن خواهند کرد.پی اس جی کاملا اطمینان دارد که دو ستاره خود را برای فصل آینده حفظ خواهد کرد. امباپه گزینه رویایی رئال مادرید است اما ناصر الخلیفی مدیر قطری پی اس جی اعلام کرده است که به هیچ وجه راضی به فروش او نخواهد شد.

از سویی رسانه های کاتالونیایی در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد پیوستن نیمار به پاریسن ژرمن مطرح کرده بودند اما در حال حاضر این بازیکن هیچ برنامه ای برای بازگشت به بارسا ندارد هر چند که قراردادش با پی اس جی را تمدید نخواهد کرد. این بازیکن فقط در صورتی می تواند از پی اس جی جدا شود که با پرداخت 180 میلیون یورو قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.