ماندن امباپه در پاریسن‌ژرمن قطعی نیست؛ رئال مادرید گوش به زنگ

ماندن امباپه در پاریسن‌ژرمن قطعی نیست؛ رئال مادرید گوش به زنگ

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی در ماه می پیامی را به گوش مدیران این تیم رساند. 

به گزارش فوتبالی، امباپه در مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال فرانسه خواستار مسئولیت بیشتر در این تیم شده است. این بازیکن گفت که می خواهد نقش مهمتری در تیم داشته باشد و به نوعی به مدیران تیمش گفت که اگر قرار نیست که این اتفاق بیافتد به گزینه های دیگرش فکر خواهد کرد.

بدرفتاری نیمار برای جدا شدن و عملکرد خوب امباپه باعث شد تا این مهاجم به چیزی که می خواست برسد. در حال حاضر امباپه ستاره اصلی تیم فرانسوی درون و بیرون زمین است. امباپه در مقابل دینامو درسدن در شروع پیش فصل برای پس ای جی دبل کرد. او در مقابل نورنبرگ هم بازی کرد اما گل نزد. امباپه درون و بیرون رختکن پی اس جی مورد تمجید است و مدیران تیم فرانسوی به شدت از او راضی هستند. 

با این وجود نشریه لوپاریزین گزارش داده است که امباپه در حال حاضر پیشنهادها برای تمدید قرارداد با پاریسن ژرمن را رد کرده است. در حقیقت تماس های اولیه با این بازیکن مثبت نبوده است. نکته ای که پی اس جی را در مورد جدایی این بازیکن نگران کرده است. فصل گذشته امباپه در پی اس جی 33 گل زد که فقط سه گل تا آقای گلی کم َآورد. 

رئال مادرید یکی از مشتریان پر و پا قرص امباپه است که با آرامش شرایط این بازیکن را دنبال می کند. رئال مادرید برای بلندمدت در نظر دارد که امباپه را در تابستان 2020 به خدمت بگیرد و با دقت منتظر تحرکات پیرامون او هستند.